PDA

View Full Version : Zanger en Bassist gezocht voor punkband in Utrecht



AART
26 januari 2010, 22:56
Thomas (allochthomas) en ik willen in Utrecht een punkband opzetten waarvoor we nog een bassist en zanger zoeken, een zingende bassist mag natuurlijk ook.
:)

We willen eigen nummers gaan spelen en misschien af en toe andere nummers verkrachten. Qua stijl zitten we in de hoek van The Offspring, Bad Religion, Pennywise, Millencollin, Lagwagon etc. Melodische jaren '90 skatepunk dus. Het liefst hebben we een redelijk cleane zanger (iig geen grunts/screamo). Een beetje ambitie en inzet is wel zo fijn, maar je hoeft geen virtuoos te zijn.

Nog even over ons: ik (21) en thomas (20) studeren allebei in Utrecht en spelen allebei gitaar. Een mogelijke drummer is al gevonden.

allochthomas
27 januari 2010, 00:52
Effe bij vermelden dat we in db studio's in Utrecht gaan repeteren:)

Bram+
27 januari 2010, 09:26
Het rijtje bands klinkt gezellig, ik ben ook in bezit van een viersnaar, dus ik wil wel een keer try-outen.

allochthomas
27 januari 2010, 18:29
Dat zou vet zijn als de afstand Amsterdam-Utrecht jouw geen problemen oplevert.

Bram+
27 januari 2010, 19:07
Lijkt me wel te overzien. Zuilen is in ieder geval aan de 'goede' kant :D

allochthomas
27 januari 2010, 20:20
:seriousf:, ik vind het prima. db studio's is volledig uitgerust dus je hoeft niet te sjouwen met versterkers enzo:)

AART
28 januari 2010, 15:10
Volgens mij gaat Thomas vanavond een zoektocht wagen naar een zanger ergens in de krochten van een Utrechts studentenhol, hopelijk levert dat wat op. :)

duip
4 februari 2010, 17:31
Hey!
Hebben jullie je bassist al gevonden? Anders ben ik wel geïnteresseerd. De bands die jullie noemen behoren tot mijn favorieten en ik speel in de band Sidewalk. Daar heb ik afgelopen jaar 30 optredens mee gehad. Ik weet niet wat jullie plannen daar in zijn...
Heb je misschien een telefoonnummer of een msn adres zodat we ff direct contact kunnen maken? Je kan me hier vast wel een persoonlijk berichtje sturen (ben nieuw op dit forum).
Ik wil in elk geval als ik aan een tweede band begin daar me hard voor inzetten en verdomd veel optreden! :blast::punk:

AART
5 februari 2010, 23:04
Hey, bedankt voor je reactie, maar we zijn voorlopig voorzien van bassist en zanger waarmee het lijkt te klikken.

duip
7 februari 2010, 22:03
Hey!
Da's mooi voor jullie! Jammer voor mij, maar komt vast wel weer een andere band. Hebben jullie al een naam dan?