PDA

View Full Version : forummmmm jammie! :D woepie...



wannabefieldy
15 april 2003, 16:12
okeeeeee...
wie weet hoe en wanneer en waarom en eh,..
wanneer het nieuwe forum komt,
en ohja,.. een moderAtorrrrr
:smile: oke, dus mijn vraag vandaag (en waarschijnlijk nog langer als jullie niet reageren)
wanneer krijgen we een nieuw forum met zon moderater :smile:en oeh, ik had volgens mij een mail gehad waarin je kon eh,,. tips geven enzow, maar die zit ergens in de post-hemel nu, want die heeft me pappie gedelete...
DUS ALLEMAAL STEMMEN OP EEN MODERATOR :smile: :grin:
danku,
en ik kap wel ff met lullen, want deze jonge heer, en tevens student moet leren voor zijn ozo belangrijke AARDRIJKSKUNDE proefwerk, die hij verplicht is om morgen te maken op het tijdstip 10:50 tot 11:40...
waar onze student helemaal geen freakin'zin in heeft, en waarschijnlijk dat ook niet gaat doen, maar zich toch verplicht voelt om deze stof over het onstaan van de nederlanden tenminste door te nemen...
dus zegt hij ajus!
AJUS :grin:
en tot ziens...
(dit bericht is verwerkt net nadat mr. wannabefieldy hem gepost heeft om omstreeks 16:11) reageer binnen 14 dagen, en u krijgt ook het bonus bericht gratis thuis op uw beeldscherm geprojecteerd :grin: :grin: :grin:
dit bericht werd u mede mogenlijk gemaakt door http://www.gitaarnet.nl/forum en wannabefieldy.

laaaaaaaaaaatraaaaaaaaa en mazzul :grin:

koen_V
15 april 2003, 17:07
sorry fieldy maar ik denk dat niemand dit verhaal gaat lezen!!

wannabefieldy
15 april 2003, 17:22
niemand :|
ben ik weer alleen met mezelf :'(
damn dat was dus een contaminatie :smile:?
iets dubbelopzeggen ofzo..
weet ik veel :S

wannabefieldy
15 april 2003, 17:23
maar jij heb et toch wel gelezen :smile:
dan hebben we al 2 personen die mijn troep lezen! :smile:

wannabefieldy
15 april 2003, 17:25
oeh wat koel!}
nu al 4 reacties :razz:

wannabefieldy
15 april 2003, 17:26
deze topic wordt HOT!!!!! :smile:

wannabefieldy
15 april 2003, 17:26
6 reacties OEHHHHHHHYEAH!

dikkie dik
15 april 2003, 17:58
je zet je zelf voor lul jongeman. ik denk niet dat je er serieuzer op wordt genomen door dit te plaatsen. die hele shit in dit topic. :S

wannabefieldy
15 april 2003, 18:25
hhhhhhhhm...
en toch vertelt niemand mij een antwoord...
strange,,, :grin:

bassopotmus
15 april 2003, 18:35
sorry wannabe, ik wil echt niet de luligste zijn, maar ik ben iemand die zich best een beetje aan je irriteerd, jah zal wel wat te serieus zijn, maar jah echt het niveau van dit forum til je niet omhoog.

ik ben van mening dat je ofwel zinnige vragen steld, ofwel goede adviezen kan geven.
Af en toe geinen is owkee, sure en wat lullen is niet slecht, mar houd het een beetje bass gerelateerd, niet die ADHD uitspattingen van jou. Ik had vroeger iemand in me klas die ADHD had en zat af en toe eens naast me, heel erg irritant!

Naja zullen nu mensen met me eens zijn en tegen me zijn, maar ik blijf bij mijn standpunt, ik wil je echt niet weghebben, maar houd je wat in en houd het een beetje bassig.

Hey kijk anders eens in "biertje erbij?"

hoofd
15 april 2003, 18:51
Op 2003-04-15 18:35, schreef bassopotmus:
Hey kijk anders eens in "biertje erbij?"


Bedankt he, lul! :wink:

wannabefieldy
15 april 2003, 18:58
ja... :grin:
hihi,
hoe de foq kan ik nou serieus genomen worden als er zon stakker op dit forum rondhangt met de nick: wannabefieIIIIIIIdy,,,
oke, domme opmerking, maar toch,
dan denk ik van: foq dit forum dan ook maar :smile: :grin:

Ibanez
15 april 2003, 21:00
Je lult echt vaag.

bassopotmus
15 april 2003, 21:43
change nick, met je kleine "i"...je kan niets anders..toch?