PDA

View Full Version : Sonisphere 2010 Big Four niet in Nederland???



speedmusic
26 januari 2010, 20:16
Dit is te gek:
Metallica
Slayer
Megadeth
Anthrax
en waarschijnlijk een paar andere leuke bands, maarrrrr het package komt niet naar Nederland :( .

dan maar switzerland
http://sz.sonispherefestivals.com/wp-content/uploads/2010/01/SZ-550.jpg

Tankman
27 januari 2010, 00:38
Echt balen dat dit niet naar Nederland komt. Vorig jaar was zeker genieten!

Als Lamb of God weer van de partij is en misschien iets van Machine Head en Trivium ook mee gaan doen, zou het helemaal top zijn.

darkrazer
2 februari 2010, 08:06
Heaven & Hell met Dio??? Die gast had toch kanker?
Zou het echt mega vet vinden als hij dit jaar alweer de planken op gaat!

Schuey
2 februari 2010, 15:08
Echt balen dat dit niet naar Nederland komt. Vorig jaar was zeker genieten!

Als Lamb of God weer van de partij is en misschien iets van Machine Head en Trivium ook mee gaan doen, zou het helemaal top zijn.

Yep, was zeer briljant! (alleen jammer van die schandalige opening van Pendulum)

Ze pakken geloof ik gewoon nu de landen die vorig jaar zijn overgeslagen, dus hebben wij even pech ben ik bang!

Tankman
2 februari 2010, 20:24
Of we worden overgeslagen, omdat het vorig jaar niet uitverkocht was. Je kon namelijk dezelfde ochtend nog e-tickets kopen. Wat natuurlijk bullshit is, omdat het toch erg druk en vol was en het een geweldige dag/avond was.

LaszloVersteeg
3 februari 2010, 22:40
Nou ik ben het daar echt niet mee eens. Het was echt super rustig!!! er waren nog geen 25.000 mensen terwijl ze gerekend hadden tussen de 30.000 en 40.000.

Ik begrijp wel dat ze dan nu niet naar nederland komen met Sonisphere.

Wel heb ik ergens gehoord dat Sonisphere zelf wel zou komen, maar dan met Iron Maiden.


Ik vond het echt schandalig dat er zo weinig mensen waren!

Reel Big Fish
7 februari 2010, 10:39
Ik weet zeker dat met zo'n line up het ook in Nederland uitverkocht zal zijn. Lame, had dit graag mee willen maken.

speedmusic
24 juli 2010, 09:17
Metallica, Megadeth, Anthrax en Slayer ontbreekt (http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=21836)