PDA

View Full Version : Oude zakken toegelaten????



Ed Jonkmans
25 januari 2010, 21:51
Zal me even voorstellen:
Ik heet Ed, ben er 50 en wil beginnen met gitaarspelen.
Ik ben al een tijdje regelmatig komen neuzen op dit forum, en vond het nu eindelijk toch eens tijd om me te registreren. Vandaar...
M'n zoon van 23 (m'n oudste zoon van 25 is ook sinds een half jaar begonnen met electrische gitaar spelen, maar hij woont samen, dus van zijn herrie hebben we geen last ...) en ik gaan er samen aan beginnen. Kunnen we zo mekaar wat moed inspreken indien nodig. We willen natuurlijk lessen volgen.
We moeten wel eerst nog een Western gitaar aanschaffen want daar gaat onze voorkeur naar uit. En die keuze is zo ruim....
We dachten aan een Dimavery STW 20 Dreadmought of een Rocktile Dreambow DD.NO31 Dreadnought Solid
Ja, ik weet het, eigenlijk moet ik een nieuw topic openen voor de volgende vraag, maar ik doe het toch. Is een van deze gitaren het waard om aangekocht te worden? (of heeft iemand er ervaring mee?)
Grtz
Ed

JohnLord
25 januari 2010, 21:54
Er zijn hier heel veel GN'ers die ouder zijn dan jij, hoor. Welkom!

budje
25 januari 2010, 21:54
Beste Ed,

Aan gezien je maar elf jaar boven me zit ben je geen ouwe zak :seriousf: Welkom hier! Helaas geen tips betreffende gitaren, maar veel succes met je aanstaande familieband! (er wil vast wel iemand drummen)

Rich69
26 januari 2010, 15:02
Welkom Ed, 50 is niet oud, zit nog maar 10 jaar bij je vandaan en ben ook pas net begonnen met lessen. Ik kan het iedereen aanraden, toch een stuk makkelijker volhouden dan zelfstudie uit een of ander boekje. Je weet zelf het beste wat werkt voor je.

Groeten,

Richard