PDA

View Full Version : Hoe kan ik het beste mijn effecten aansluiten met Sennheiser Freeport



}{Metalmaster}{
25 januari 2010, 01:14
Ey mensen,

Over een paar weken heb ik eindelijk weer een optreden. Weliswaar het eerste optreden met mijn progrockband en tevens ook mijn eerste optreden met mijn elektrische gitaren.

Nu heb ik sindskort een Sennheiser Freeport systeempje. Erg blij mee, maar hoe ga ik dit live aansluiten samen met mijn effecten? Moet ik het systeempje aan het einde van de reeks zetten? Op mijn versterker zetten met een langere kabel, of met een kort kabeltje bij mijn effecten houden? Ik sluit overigens mijn MXR EQ 10 aan op de Loop van mijn versterker. De Crybaby en de pitch shifter sluit ik op de input aan.

Hier had ik een diagram gemaakt met het idee hoe ik dacht hoe ik het moest neerzetten:

http://i160.photobucket.com/albums/t179/Metalmaster-Guitarist/Aansluitengitaar.jpg

Hoe zouden jullie dat doen?

Groeten Wieger

TimS
25 januari 2010, 01:32
Meestal bekijk je het andersom, je begint dan bij de gitaar. Afgezien daarvan klopt je plaatje wel. Je draadloze systeem zit gewoon tussen je gitaar en het eerste effect ipv een kabel. Waar je hem laat moet je zelf weten, ik zou zelf kijk of ik hem veilig kwijt kon bij de rest van mijn pedalen, als dat niet zo lukken zou ik hem ergens anders leggen met een wat langere kabel.

}{Metalmaster}{
25 januari 2010, 09:18
Oke! ik snap m. misschien is het handig als ik een pedalboard maak en hem daar veilig tussen plant.
bedankt voor de info :-)

groeten,
Wieger