PDA

View Full Version : Stelling: KISS deugt!!!



fenderfreak
15 april 2003, 09:35
Als er één band is die voor felle reacties zorgt is het wel KISS.
Persoonlijk ben ik een grote fan, maar wat ze nu doen vind ik behoorlijk zielig.
Volgens mij zit hier wel een leuke discussie in!
Reageert!

wietse
15 april 2003, 09:58
ik ben nooit fan van ze geweest heb zelfs niks van ze in huis tussen m'n grote muziek collectie.
heb wel respect voor ze het zijn goede muzikanten.
maar wat doen ze dan tegenwoordig dat je zielig vindt???

alhambra
15 april 2003, 10:01
Hoe kom je er eigenlijk bij dat Kiss voor reacties zorgt ik dacht dat kiss al 20 jaar dood is ?????
Maar om ff op je stelling terug te komen kiss is was zielig en als ze nog bestaan dan zullen ze nu wel heel zielig zijn.

fenderfreak
15 april 2003, 10:04
Wat ik zielig aan ze vind, is dat ze nu al drie bezig zijn aan hun afscheidstoernee, waarbij het steeds de vraag is wie er nu weer in de band speelt.
Eerst liep de drummer weg, toen de gitarist, toen kwam de drummer weer terug..etc.etc.etc.

moretel
15 april 2003, 11:59
Kiss, daar deden ze op school vroeger van die playback dansjes op met tennisrackets als gitaren.
Ik luisterde indertijd naar Led Zeppelin , Deep Purple, Black Sabbath en Rush, daar kon Kiss niet aan tippen met hun commerciele act, verder is hun muziek nooit echt iets.

sash
15 april 2003, 19:10
Kiss zuigt idd zwaar. Erg slechte nummers hebben ze voortgebracht.

Pete Townshend
15 april 2003, 19:22
Dan ken je waarschijnlijk alleen "Sure Know Something" en "I Was Made For Lovin' You".

En KISS 20 jaar dood? Mm, dan zit je waarschijnlijk met je hoofd ergens in de grond. De reünie-toer van 96 was toch wel dé rockgebeurtenis van dat jaar.


Ik kan me inderdaad ook niet helemaal vinden in de gang van zaken de laatste tijd (Ace vervangen door Tommy Thayer), maar goed. Een ding is zeker: KISS is NIET zielig.

Als je een beetje verder hun songcatalogus in duikt, vind je super nummers! "War Machine", "Creatures Of The Night", "Lick It Up", "Makin'Love"... en daarnaast is de band LIVE gewoon helemaal te gek!

Alleen de setlist is al 5 jaar zowat hetzelfde, da's wat minder...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pete Townshend op 2003-04-15 19:23 ]</font>

Neals
15 april 2003, 21:50
Kiss, is wel leuk maar meer ook niet.

Luca P
15 april 2003, 23:06
De unplugged versie van "Sure know something" is steengoed!

denniseindhoven
16 april 2003, 09:43
Hmmm... ik vond Kiss eigenlijk alleen de moeite waard vanwege Bruce Kulick. "Crazy nights" en "Revenge" zijn dan ook mijn favoriete albums.

hoofd
16 april 2003, 15:26
Hehe...hoorde ik net toevallig op de radio "Girl you were made for me, and I was made for you..." en toen zette ik de radio af. Conclusie: Kiss deugt NIET! :grin:

Pete Townshend
16 april 2003, 17:15
Dat is juist het probleem. De meeste mensen denken dat KISS alléén maar nummers als "I Was Made For Lovin' You" heeft.Terwijl dat hun enige nummer in die stijl is...

Conclusie: KISS deugt WÉL.

:smile:

stringer
17 april 2003, 21:49
KISS is de grootste marketingtruc in de muziekgeschiedenis. (is ook een verdienste) Ze hebben een aantal goede rocksongs geschreven. Muzikaal stelt het allemaal niet veel voor. (Bruce Kulick uitgezonderd)
De comeback heeft verder aangetoond dat het een stel onbeschaamde geldwolven zijn die zich nauwelijks meer druk maken om de muziek.

Bigfoot414
21 april 2003, 01:21
Kiss is een beetje Slipknot voor de oudere generatie, je houdt van ze, of je vindt ze verschrikkelijk

Pete Townshend
21 april 2003, 13:26
"If you love us or hate us, God bless you. If you are somewhere in the middle,
get out."

*Paul Stanley*

vulvasonic
23 april 2003, 00:13
KISS?



m...mmmwa....mmWAAHA.....WOEHAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Static-M
3 mei 2003, 13:34
Kiss roelt!

josh.vandenberg
20 mei 2003, 20:08
probeer maar eens een solo te spelen als ace frehley.kulick is een leuke jarentachtig gitarist.meer niet.vincent schreef dijken van songs.mark st .john klonk als een boze bij.maar bij ace wist je bij een begin waar hij naar toe ging.paul en ace klonken als een dijk in de 70 er jaren.alsook in de jaren 90.onnoemelijk veel beter als die gasten van thin lizzy for example.ze hebben bovendien echt hele hele goede songgs geschreven.laat je niet in de war brengen door de show .nederlandse kaaskopjes.of dachten jullie dat die lawaaipapegaaien van metalica niet allen maar show was.die hebben voor de komst van bob rock geen fatsoenlijke song uitgebracht.die hebben trouwens een solo gitarist die geen enkel gevoel in een solo kan leggen .eigenlijk toch best wel knap.ik kan niet zo gevoelloos spelen.nee geef mij maar ace dan.kiss is zeker geen queen,maar ze hebben echt een goede rock n roll basis.en dat is wel te waarderen.zeker na dertig jaar.

hoofd
20 mei 2003, 20:18
Zo hey, kan jij ff goed onzin uitbaggeren zeg!

of dachten jullie dat die lawaaipapegaaien van metalica niet allen maar show was.die hebben voor de komst van bob rock geen fatsoenlijke song uitgebracht.

WAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHA
Man, heb je wel eigenlijk enig idee waar je over lult kerel?


onnoemelijk veel beter als die gasten van thin lizzy for example

Tsja, das smaak he...maar sorry kerel, je smaak is fout!

Pete Townshend
20 mei 2003, 22:02
En dat bepaal JIJ?

fenderfreak
21 mei 2003, 08:07
ACE RULES!!!!!!!!

Neals
21 mei 2003, 17:02
metallica werd kut toen bob rock zich ermee ging bemoeien.

Matje
2 juni 2003, 22:35
KISS fuckin' rocks!

E.Smit
17 juni 2003, 20:16
probeer maar eens een solo te spelen als ace frehley.kulick is een leuke jarentachtig gitarist.meer niet.vincent schreef dijken van songs.mark st .john klonk als een boze bij.maar bij ace wist je bij een begin waar hij naar toe ging.paul en ace klonken als een dijk in de 70 er jaren.alsook in de jaren 90.onnoemelijk veel beter als die gasten van thin lizzy for example.ze hebben bovendien echt hele hele goede songgs geschreven.laat je niet in de war brengen door de show .nederlandse kaaskopjes.of dachten jullie dat die lawaaipapegaaien van metalica niet allen maar show was.die hebben voor de komst van bob rock geen fatsoenlijke song uitgebracht.die hebben trouwens een solo gitarist die geen enkel gevoel in een solo kan leggen .eigenlijk toch best wel knap.ik kan niet zo gevoelloos spelen.nee geef mij maar ace dan.kiss is zeker geen queen,maar ze hebben echt een goede rock n roll basis.en dat is wel te waarderen.zeker na dertig jaar.


ik ben zelf van mening dat Ride the ligntning en Master of puppets,
dus voor Bob Rock hun beste albums zijn.

Ic3gl0vE
17 juni 2003, 21:28
josh vandenberg, wat ben jij VERSCHRIKKELIJK ZIELIG

Hit The Lights is het beste openingsnummer ooit gewoon

fenderfreak
18 juni 2003, 08:10
Metallica-fans opgerot, dit is een Kiss-topic!!!
http://216.40.249.192/s/otn/wrestling/power.gif

Ic3gl0vE
18 juni 2003, 10:48
wat nou als je zowel kiss als metallica cool vindt?

Ik heb zo'n best off album van kiss en als achtergrondmuziek is dat best aardig

urezna
19 juni 2003, 13:42
Luister naar platen als Alive, Alive II en Destroyer, en ik kan alleen maar concluderen dat het goed was wat ze deden....! mijn allereerst lp was Alive II, en nog steeds, na zo'n 24 jaar dat ik m heb, vind ik m nog steeds goed, en heb m ook op cd erbij gekocht!

trouwens, hoe denken de Kiss fans over The Elder? is een heel ander soort plaat van ze, maar die vind ik zelf ook erg goed..... je moet m wel een paar keer draaien voordat je m gaat waarderen, dat wel, in mijn geval dan.....

fenderfreak
19 juni 2003, 14:54
Tja, moeilijk...
Ik heb die plaat al 21 jaar en dan is 'ie alleen uit sentimentele overwegingen al goed.
The Elder kan niet tippen aan Alive!, Destroyer of Creatures, maar nummers als Dark Light en Escape from the Island zijn wel pure klasse.