PDA

View Full Version : ook maar eens voorstellen



'78 Custom Deluxe
24 januari 2010, 16:10
Hey hallo beste allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum, heb al veel bruikbare info gevonden en stel me bij deze toch ook maar eens even voor:

Ik ben 31 jaar, waarvan ik zo'n 13 jaar (slag-) gitaar speel. Ik schrijf liedjes en zing 2e stem in m'n band. Voor een idee hoe dat klinkt:
www.youtube.com/watch?v=PrzxCZa-eq8 de gitaarpartijen komen niet helemaal lekker uit de verf maar goed..voor een
1e thuisopname -probeersel.. Momenteel ligt het een beetje stil, maar we willen de boel weer opstarten.

Mijn muzikale voorkeur: powerpop en vuige 60's/70's (pop)rock met roots / alt.country invloeden.
In mijn platenkast zijn o.a te vinden: Neil Young, The Faces, The Rolling Stones, The Band, Ryan Adams, Wilco, The Jayhawks, The Black Crowes, The Lemonheads, Teenage Fanclub, The Posies, Daryll-Ann, Johan, The Raconteurs e.v.a.

Apparatuur:
-amp:
5e3 kloon, genaamd '78 Custom Deluxe; ambachtelijk& vakkundig in elkaar gesleuteld door stad- en forumgenoot ’66 Special. Daarvoor had ik resp. een Fender Twin en een Vibrolux Reverb (deze laatste nu in bezit van Kim Wilson)
-gitaren:
- (mij) Tokai Love Rock LS85, zwart met Bigsby
- (Mex) Fender “Fat” Tele, voorheen met humbucker in de nekpositie, nu Esquier gemaakt
- pedalen:
Ibanez Tubescreamer TS9 en Proco vintage Rat en een Boss TU2

Ik zal binnenkort eens plaatjes posten in de verschillende subfora.

Groeten,
Michael

Barloef
25 januari 2010, 06:16
Welkom bij de club!

Is dat een eigen nummer ? Ik vind het erg geslaagd hoor. Het kon mij van begin tot het eind boeien en dat gebeurd niet vaak.

Enne i.d.d. Foto's van gear kunnen we geen genoeg van krijgen, dus gauw posten die handel ! :)

'78 Custom Deluxe
25 januari 2010, 08:08
Hoi Barloef,

Jazeker (hoogstpersoonlijk) eigen nummer.
Bedankt voor het compliment.
Zelf vind ik de 2 gitaarpartijen (1 "strummend", de ander jengelend) niet mooi genoeg uit de verf komen.. vandaar.. maar goed, hoeft geen afbreuk te doen aan het liedje an sich ;-)
Ik zal vanavond gear pics posten!
Groeten

rocker_71
25 januari 2010, 10:10
Welkom! :cheerup:

Zeker mooi spul van je. :)

'78 Custom Deluxe
25 januari 2010, 20:46
Welkom! :cheerup:

Zeker mooi spul van je. :)

dankje Rocker_71

ben nu gear pics aan het uploaden en hoop ze zsm te plaatsen

Rich69
26 januari 2010, 14:58
Welkom Michael, heel veel plezier hier op het forum!

Groeten,

Richard