PDA

View Full Version : Even voorstellen



comteccie
24 januari 2010, 13:34
Hallo iedereen, mag ik mij even voorstellen. Mijn naam is Johnny en ik speel al een aantal jaren akoestische gitaar. Niet al te goed maar ik doe m'n best. Ik ben nu al een dik jaar dit forum aan het volgen en dan voornamelijk gitaarzelfbouw.Ik vond het nu toch echt tijd worden om mezelf voor te stellen Ik heb ooit van een kennis een stratocasterkloon gekregen (weet niet wat voor merk) en deze wou ik zelf op gaan knappen. Het internet af gaan struinen om te kijken hoe ik dat aan moest gaan pakken en aldoende kwam ik op dit forum terecht. Ik was echt verbaasd te ontdekken hoeveel mensen zelf bouwen en de hoge kwaliteit die bereikt wordt. Petje af voor jullie allemaal. Ik zag mensen met bijna geen gereedschap en mensen met een compleet uitgeruste werkplaats. Ikzelf zit daar een beetje middenin dus ik dacht, wat zij kunnen kan ik ook.
Inmiddels ben ik al een tijdje bezig met de bouw van een LP. Het hout heb ik overal vandaan gesprokkelt en de originele bouwtekening heb ik van iemand hier op het forum gekregen (weet even niet meer van wie, sorry). Ik ben nu ongeveer op driekwart met de bouw en heb ook foto's gemaakt.
Heb alleen nog geen tijd gehad om alles te posten, maar dat ga ik wel doen. Voorlopig volg ik al jullie bouwverslagen met veel plezier want jullie hebben gelijk, zelf bouwen is zeeeer verslavend.

:punk:

rocker_71
25 januari 2010, 10:09
Beter laat dan nooit. ;)

Welkom! :cheerup:

Rich69
26 januari 2010, 14:54
Welkom Johnny, veel plezier op het forum en uiteraard met het zelf bouwen van je LP!

Groeten,

Richard