PDA

View Full Version : Onjuiste of onechte gitaar advertentie topic



Chocola
24 januari 2010, 12:00
Bram+ kwam met het idee om een apart draadje aan te maken voor alle nepperts en onjuiste advertenties, naast het twijfel over een advertentie topic. Dat topic staat nu al weken vol met neppe Epiphones en Gibby's, terwijl die moet dienen voor gitaarspelers die twijfelen.

Hierbij dan ook een nieuw topic zodat we hier alle onjuiste en onechte gitaaradvertenties kunnen plaatsen.

wietse
24 januari 2010, 12:02
slotje!! bestaat al. ( een primeur voor mij om een slotje roepen :D)
het twijfel over een advertentie topic is daar voor bedoeld, niet voor twijfelende gitaristen.

Chocola
24 januari 2010, 12:12
slotje!! bestaat al. ( een primeur voor mij om een slotje roepen :D)
het twijfel over een advertentie topic is daar voor bedoeld, niet voor twijfelende gitaristen.

En daar heb je een goed punt. Het is alleen zo jammer dat dat hele topic constant volstaat met nep-epiphones. Ik begin bijna te denken dat er meer nepperts zijn dan echten :p. We zullen zien wat een mod vind, ik vind beiden prima namelijk. Ik denk dat het juist een toevoeging kan zijn om een topic als deze te hebben zodat mensen gewoon snel kunnen kijken welke sowieso nep zijn, zonder al die discussies over Epi's en discussies waarom er eentje nep is enzo.

Mitch
24 januari 2010, 12:15
Mozes mina zeg, zijn we nou echt zo hokjesziek dat er twee topics moeten komen over dubieuze advertenties? :stop:
Om met de grote filosoof Obelix te spreken: "Rare jongens, die Hollanders"

Midwolda
24 januari 2010, 12:20
Nou, als er zoveel nepiphones gemeld worden dat alle andere twijfelaartjes er bij verzuipen,
dan is een apart topic niet eens zo'n gek idee lijkt mij.
Maar maak er dan ook topic-titel "Nepiphones" ofzo van.

bert k
24 januari 2010, 12:45
Nee hoor, overdrijven is ook een kunst. Topic bestaat al.