PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar video site



Metallic90
24 januari 2010, 10:23
Hallo allemaal,

Als hobby ontwikkel ik sites en speel ik gitaar. Een tijdje terug vroeg ik mij af hoe het zou zijn om een site te hebben waar ik regelmatig gitaar videos post die ik tegenkom op youtube. Ik heb er niet te veel over nagedacht en was meteen begonnen. Op de site heb ik een mogelijkheid geplaatst voor bezoekers die een video kunnen/willen suggereren.

Het resultaat: www.guitardistrict.net

Alle feedback is welkom.
Contact: gd.guitardistrict<at>gmail(dot)com

Groeten, Mikel

ThomasR
24 januari 2010, 14:05
tof, heel leuk gedaan. heel overzichtelijk en niet te veel poespas wat alles heel leesbaar (bekijkbaar) houd. dit heeft zeker potentieel om iets te worden als er nog meer filmpjes komen alhoewel ik reeds zoiets ben tegengekomen op het net maar ik weet niet meer hoe het noemt... veel succes ermee verder

kenx
24 januari 2010, 20:03
Zeker heel goed gedaan, heel overzichtelijk. Er is enkel wel 1 minpuntje aan verbonden vrees ik... Als er een filmpje op youtube wordt verwijderd, of privé gezet oid, gaat dat op je site ook gebeuren. Dan ga je regelmatig alle filmpjes moeten controleren, want op youtube gebeuren zo'n dingen met regelmaat...

Metallic90
24 januari 2010, 20:36
Heel erg bedankt voor jullie feedback!

@kenx: Dat is inderdaad een nadeel. Dan moet ik helaas de pagina verwijderen of een video vinden die het zou kunnen vervangen.

Dealer
24 januari 2010, 22:45
Leuke site, zeer fijn idee.

Over de mogelijkheid om comments te plaatsen, dit is een zeer belangrijk iets denk ik. Ik zou wel opletten op dat required email ding, sommigen kunnen dat vervelend vinden. Mayb makkelijker om inlogmogelijkheid te maken? voorkomt spam en vervelende mensen ook wat makkelijker... mja thats just me


Vette site en keep it up. Sinds het een gitaarwebsite is kan je er maybe proberen op te focussen dat t echt een community word ofzo... nja

Success, ik ga de lesvideos es ff af voor de lol