PDA

View Full Version : J&D Jag/Jazzmaster



Pé.
23 januari 2010, 23:33
Heuj!

Ik ben errug aan het gassen op deze (http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Gitaren/Overige-modellen/Jack-Danny-JD-JM10-SKGR-Surf-Green/art-GIT0011806-000) gitaar! Waarom die? De vorm van de body is anders dan normaal (mooi, vind ik!) en natuurlijk de prijs van 100 euro.

Nou kan ik over het algemeen over Jack & Danny redelijk goede verhalen vinden, de meeste mensen zijn best wel positief hierover. Ik heb ook nog ergens een verband gevonden tussen London City gitaren en Jack&Danny, iets over dat het in dezelfde fabriek gemaakt wordt. Ik weet echter niet wat hier van waar is.


Heeft iemand toevallig directe ervaring met deze gitaar en kan diegene me dan ook vertellen wat ik voor kwaliteit kan verwachten voor deze (belachelijk lage) prijs?

Rock Bottom
23 januari 2010, 23:56
jammer dat thomann de jd jm40 niet heeft.

Pé.
24 januari 2010, 00:16
Euhm niet lullig bedoeld, maar hoe is dat ontopic? Sowieso, ik vind die brug die op een Jaguar (of in dit geval de JM40) zit teringlelijk. En ze schijnen best snel te ontstemmen.

Ik vind juist deze configuratie wel vet, 3 singlecoil elementen op een stratmanier opgehangen, stratbrug maar een Jazzmaster body.. En die kleur :mmmm:

mrweird
24 januari 2010, 00:18
Ik weet enkel dat er een jack en danny prs achtig gitaartje ligt in de oefenruimte waar ik oefen met coverband en dat is een ding van 160 euro en voor t geld is dat een prima ding!

Hij is inderdaad erg gaaf, beetje jammer dat er geen kopie fender kop op zit.

Rock Bottom
24 januari 2010, 04:10
Euhm niet lullig bedoeld, maar hoe is dat ontopic? Sowieso, ik vind die brug die op een Jaguar (of in dit geval de JM40) zit teringlelijk. En ze schijnen best snel te ontstemmen.

Ik vind juist deze configuratie wel vet, 3 singlecoil elementen op een stratmanier opgehangen, stratbrug maar een Jazzmaster body.. En die kleur :mmmm:

Waarom begin je in de titel dan over een jag/jazzmaster, dit is dus gewoon een start in een offset body.

En voor meer revieuws op die dingen kijk maar op www.offsetguitars.com