PDA

View Full Version : Telecaster Thinline Deluxe



Taff
23 januari 2010, 21:23
Hi,

ik zit al een tijdje te kijken naar een nieuwe gitaar en vond de telecaster wel mooi, qua sound en alles.
toen kwam ik bij deze 2 gitaren,
- Tele Thinline
- Tele Deluxe

de beste oplossing, koop een tele thinline deluxe
mijn vraag; iemand ervaring met deze gitaar?

specs:
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0141802300

wel in het zwart;)

J-sus Rulez
2 februari 2010, 20:43
wat is ie mooi :cheerup:

Koenn
2 februari 2010, 20:49
Ja, echt een prachtige gitaar! Jaren op gespeeld, maar verkocht en toen een roadworn gekocht

:hippie:Ruben

Sinner1980
2 februari 2010, 21:52
Hele vette gitaar,kun je rustig aanschaffen...als het ook JOUW ding is natuurlijk;)

jasses
3 februari 2010, 09:36
met die thinline deluxe heb ik eigenlijk niet echt ervaring, maar wel met de gewone 72 thinline, en dat was een erg fijne gitaar. zowel clean als met (behoorlijk) wat drive erg mooi geluid. maar met deze deluxe kan je natuurlijk beide pickups naar smaak mengen, dat ging met de niet-deluxe niet, maar is ook niet echt iets dat je heel hard mist (persoonsgebonden). Ik hou dan wel weer meer van de plaatsing van de pickupswitch bij de deluxe, vind ik gewoon makkelijker om te gebruiken tijdens het spelen.

zowieso goede keuze, veel plezier

euroboy
3 februari 2010, 17:53
Wat is eigenlijk het verschil tussen een 72 thinline en deze? Buiten de deluxe wiring?


Edit heb een 72 thinline gehad en ik heb nog altijd spijt dat ik ze heb verkocht.... Heerlijke hals en sound!!

FruscianteFan
3 februari 2010, 18:46
met die thinline deluxe heb ik eigenlijk niet echt ervaring, maar wel met de gewone 72 thinline, en dat was een erg fijne gitaar. zowel clean als met (behoorlijk) wat drive erg mooi geluid. maar met deze deluxe kan je natuurlijk beide pickups naar smaak mengen, dat ging met de niet-deluxe niet, maar is ook niet echt iets dat je heel hard mist (persoonsgebonden). Ik hou dan wel weer meer van de plaatsing van de pickupswitch bij de deluxe, vind ik gewoon makkelijker om te gebruiken tijdens het spelen.

zowieso goede keuze, veel plezier
Ik merk dat dit heel erg afhangt van de gitaar zelf. Op mijn Les Paul vind ik het nooit zo boeiend om de elementen te mengen, maar op mijn Indie doe ik het best regelmatig.