PDA

View Full Version : guitarfetish bestellen, kort vraagje



Scrollcock
23 januari 2010, 16:05
Hallo, ik wil wat spulletjes voor mijn opknap stratocaster opknap project bestellen. Maar wat kan ik het beste invullen bij 'shipping methods'? Ik heb geen ervaring met bestellen van guitarfetish. Wat is het goedkoopste, ik vind het niet zo erg om een week of 3 te moeten wachten. Als het maar komt.

alvast bedankt,

mart

G.G.
23 januari 2010, 16:21
Hallo, ik wil wat spulletjes voor mijn opknap stratocaster opknap project bestellen. Maar wat kan ik het beste invullen bij 'shipping methods'? Ik heb geen ervaring met bestellen van guitarfetish. Wat is het goedkoopste, ik vind het niet zo erg om een week of 3 te moeten wachten. Als het maar komt.

alvast bedankt,

mart


Air letter mail ofzoiets is de goedkoopste optie en duurt maar een paar dagen.

johnv
23 januari 2010, 16:42
Air letter mail ofzoiets is de goedkoopste optie en duurt maar een paar dagen.

Idd had de spullen de laatste keer in 4 dagen in huis :cheerup: De keer ervoor iets meer als een week.

Les Strat
23 januari 2010, 20:24
wat kost het opsturen van een gitaar bij guitarfetish, want als ik post naar nederlands doe kost het 116 dollar om hem op te sturen?

vr.gr

Spitfire
23 januari 2010, 20:35
Als je even goed de site leest staat ergens dat er voor international shipping maar 1 methode is, en die moet je dus kiezen.

Chocola
23 januari 2010, 21:05
Als je even goed de site leest staat ergens dat er voor international shipping maar 1 methode is, en die moet je dus kiezen.

Er zijn twee international shipping methoden. EMS en Air Letter. EMS is wat sneller maar Air Letter is tegenwoordig ook maar 4-5 dagen vaak. Air Letter is wat goedkoper overigens.

Een gitaar bij GuitarFetisch (dus die Xaviere dingen) zijn volgens mij rond de 98 dollar verzending, maar dit zul je even moeten kijken (hebben ze een simpel tooltje voor in het winkelmandje).

Edit: 116 dollar verzendkosten voor gitaar + koffer (laatste is aan te raden ;)). Let erop dat 2 gitaren opeens een stuk goedkoper is qua verzendkosten (tweede gitaar maar 28 dollar ofzo). Dit komt door de kilo's die je mag meenemen bij 116 dollar.

Scrollcock
24 januari 2010, 13:50
bedankt voor de informatie jongens! dan ga ik maar is wat spulletjes bestellen.

groet mart