PDA

View Full Version : FF voorstellen



Rasta-13
22 januari 2010, 13:16
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bjorn en ik ben 2,5 jaar gitaar aan het spelen en het wordt steeds leuker en leuker. Ik volg nu ook 1,5 jaar ongeveer les van een leraar die op conservatorium zit. Mijn eerste gitaar (cadeau) was een spaanse vervolgens heb ik een semi akoestische gekocht van het merk Richwood en nu ben ik dus aan een elctrische toe tenminste dat is wat ik in me hoofd heb natuurlijk. Ik speel een beetje soul, reggae rock en de laatste tijd grote fan van Blues (BB King) geworden. Kan iemand me adviseren wat voor gitaar het beste is om mee te beginnen. Ik heb zelf een vintage in gedachte van ongeveer 250 - 350 euro.

Groetjes,

Bjorn.

LordOfLager
22 januari 2010, 13:51
Welkom Bjorn!

Ik denk dat je de vraag van welke gitaar je wilt beter in het elektrische gitaar subforum kan plaatsen.

caliban
22 januari 2010, 13:52
Welkom allereerst, maar wat bedoel je met 'vintage'. Ik zou sowieso voor tweedehands gaan, en misschien nog een beetje bijsparen. Dan heb je gelijk iets waar je langer mee doet.

Rasta-13
24 januari 2010, 13:28
Welkom allereerst, maar wat bedoel je met 'vintage'. Ik zou sowieso voor tweedehands gaan, en misschien nog een beetje bijsparen. Dan heb je gelijk iets waar je langer mee doet.

He thanks vor je advies, ik bedoel ik heb een vintage in gedachte ik bedoel het merk " vintage" want ik heb een paar van die gezien model les paul die net zo mooi zijn als die Lucille van BB King.

Groetjes.

PS,

Wat denk je van een Epiphone Les Paul Standaard Plus HoneyBurst tweedehands voor 275 euro ???

caliban
24 januari 2010, 17:41
Ik ken de huidige prijzen van epiphone niet zo goed, maar het lijkt me in ieder geval een mooie gitaar. Je kan proberen nog een paar euro af te pingelen. Sowieso zien dat hij in goeie staat is!

Rasta-13
25 januari 2010, 10:05
Ik ken de huidige prijzen van epiphone niet zo goed, maar het lijkt me in ieder geval een mooie gitaar. Je kan proberen nog een paar euro af te pingelen. Sowieso zien dat hij in goeie staat is!

Ga ik doen man.

Thx,

Groetjes.

caliban
26 januari 2010, 00:22
Je kan best sowieso je vraag nog eens stellen in het e-gitaren subforum waar mensen zitten die meer verstand hebben over de normale prijzen.

Rich69
26 januari 2010, 15:15
Welkom Bjorn, veel plezier hier op het forum!

Groeten,

Richard

Rasta-13
26 januari 2010, 18:26
Welkom Bjorn, veel plezier hier op het forum!

Groeten,

Richard

Hallo Richard,

Dank je wel man thx.

Groetjes,

Bjorn.