PDA

View Full Version : Wie kent dit nummer Belangrijk



SRV2000
22 januari 2010, 01:57
Hallo Leden,

Voor dat ik reacties krijg DIT IS DE VERKEERDE POST !!! Ik weet het maar zou niet weten waar ik het ander zou moeten posten. dus dat even terzijde.

Ik zit namelijk met een groot probleem
Morgen heb ik een optreden en toevalig kwam ik een vervromeld papiertje tegen in mijn broekzak waar een verzoek nummer opstond alleen was hij wel even rondje wasmachine gegaan.
Het is een bruiloft ( doet ie ander nooit ) yep i know. Maar ik was helemaal vergeten dat het koppel dit nummer voor hun bruilof willen hebben.
nu is het briefje niet zo duidelijk en als ik het moet onchijferen denk ik.

Running Blue - Boss gags
Runnin blues - Boss gags
Runinin blue - Boss gags
Running Blues - Boss gags.

In ieder geval dit kan ik er van maken ik heb op google gekeken you tube en niks te vinden.

Is er iemand die denkt nee joh dat is dat nummer niet twijfel

HELP !!!

Dank u

barno
22 januari 2010, 02:03
Boz Scaggs
nochtans very bekend zulle

pannekoek
22 januari 2010, 02:04
running blue - boz scaggs

BamBuFan1
22 januari 2010, 02:20
Hier (http://www.bozscaggs.org/Chords/RunninBlue.rtf) vind je de tab, en hier (http://www.youtube.com/watch?v=BDBMmiDKXDY) het nummer.

Chocola
22 januari 2010, 02:46
@SRV2000... Ik heb medelijden met je lol :D.

Succes met het nummer en de bruiloft ;). Voortaan maar alles eerst uit je zakken halen lijkt me? ^^.

edit: wat zijn er trouwens nog veel mensen online rond 2 uur, ook allemaal geen leven ofzo? :cheerup:

SRV2000
22 januari 2010, 02:49
@SRV2000... Ik heb medelijden met je lol :D.

Succes met het nummer en de bruiloft ;). Voortaan maar alles eerst uit je zakken halen lijkt me? ^^.

edit: wat zijn er trouwens nog veel mensen online rond 2 uur, ook allemaal geen leven ofzo? :cheerup:

Of ze hebben het zelfde probleem studie hahaha

But a artiest it`s not just a hobby it`s a full time job :seriousf:

Ik zal hem nog even in studeren en mensen super bedankt jullie hebben me weer een grote gunst bewezen.

Wist dat ik op jullie kon rekenen SUPER !!!


Zo nu aan de studie:rockon:

Edit 5 a klok in the morning maar zhij zit er in nu mijn bed opzoeken

Chocola
22 januari 2010, 02:54
Of ze hebben het zelfde probleem studie hahaha

But a artiest it`s not just a hobby it`s a full time job :seriousf:

Ik zal hem nog even in studeren en mensen super bedankt jullie hebben me weer een grote gunst bewezen.

Wist dat ik op jullie kon rekenen SUPER !!!


Zo nu aan de studie:rockon:

Edit 5 a klok in the morning maar zhij zit er in nu mijn bed opzoeken

Haha ja. Is trouwens wel een lekker nummer :). Kende het nog niet.
Laat die trouwende mensen dit maar niet weten :P. Zeg ze maar gewoon dat je weken hebt geoefend enzo en dat het een mega moeilijk nummer is, dan vinden je ze helemaal geweldig :p.

RB-1
22 januari 2010, 02:58
wat zijn er trouwens nog veel mensen online rond 2 uur, ook allemaal geen leven ofzo? :cheerup:O zeker wel, gewoon nachtdienst en tussendoor wel even tijd om het forum te bekijken....

Chocola
22 januari 2010, 03:00
O zeker wel, gewoon nachtdienst en tussendoor wel even tijd om het forum te bekijken....

Jij zit onder werktijd... op je werk? OP EEN GITAARFORUM??? Mag dat wel van de baas jongeman!?

Ik geef je meer dan groot gelijk :D. Wat doe je voor werk dat je zo relaxt op een forum kunt zitten?

SRV2000
22 januari 2010, 03:05
Jij zit onder werktijd... op je werk? OP EEN GITAARFORUM??? Mag dat wel van de baas jongeman!?

Ik geef je meer dan groot gelijk :D. Wat doe je voor werk dat je zo relaxt op een forum kunt zitten?

Nauw in ieder geval een betere baan ik zit om 3 uur in de nacht nog op de oude snaren te rammelen om Het nummer voor melkaar te krijgen

maar tis in ieder geval een lekker nummertje wiskytje der bij wie doet je wat :D

RB-1
22 januari 2010, 03:09
Jij zit onder werktijd... op je werk? OP EEN GITAARFORUM??? Mag dat wel van de baas jongeman!?'Jonge'-man?:???:;) Ik was die kale met bril & grote snor, afgelopen zondag...:seriousf:


Ik geef je meer dan groot gelijk :D. Wat doe je voor werk dat je zo relaxt op een forum kunt zitten?Eindregie RNW, je moet ergens van leven als je non-mainstream muziek doet....
Tussentijds help ik collega's met hun cardreader, die niet op hun Dalet systemen wil werken. Dus ik maak me heel nuttig, behalve dan dat de uitzendingen allemaal goed lopen....
Die reader is trouwens werk voor een heel andere afdeling, maar die ligt nu te zagen...:seriousf:

SRV2000
22 januari 2010, 03:25
'Jonge'-man?:???:;) Ik was die kale met bril & grote snor, afgelopen zondag...:seriousf:

Eindregie RNW, je moet ergens van leven als je non-mainstream muziek doet....
Tussentijds help ik collega's met hun cardreader, die niet op hun Dalet systemen wil werken. Dus ik maak me heel nuttig, behalve dan dat de uitzendingen allemaal goed lopen....
Die reader is trouwens werk voor een heel andere afdeling, maar die ligt nu te zagen...:seriousf:


Zie zie zie ik zij het !!! toch iemand die nog nuttig is kom ik mijn tabs aan zetten jongens ik vind het wel goed ik kan geen snaren meer zien en dan te bedenken dat het NU half 4 is en ik er morgen weer om 7 uur af moet.

I HATE WEDDINGS !!!!

Succes mannen ik ben uit van hier:hippie:

rijsberman
22 januari 2010, 10:23
ah, ik dacht meteen aan Running blues van Walter Trout. Niet echt een toepasselijke tekst voor een bruiloft:

Everybody knows the way you lie
Nowhere to go, you got nowhere to hide
Nothing to do but run away
Ain't nobody who believes a word you say

Better put on your running shoes
All you that got left is the running blues

You were doin' ok but you blew your chance
Now nobody wants to watch you do your dance
So turn around walk out the door
Nobody wanna see you here no more

Now you're gonna have to pay your dues
All you that got left is the running blues

... enzovoort, enzoverder

almarvk
22 januari 2010, 10:26
Deze gaat naar Tablatuur.

SRV2000
22 januari 2010, 15:20
Deze gaat naar Tablatuur.

oke dus daar moest ie heen. Danku. mijn excuuses voor de verkeerde post. maar hij is weer op z,n plaats