PDA

View Full Version : line 6 echopark en mxr carbon copy delay achter elkaar doen het niet



Paulusstrat
21 januari 2010, 23:57
Beste mensen

Gister tijdens het repeteren deed mijn mxr carbon copy delay het opeens niet meer. De knop om de delay te activeren reageert niet alleen nog maar het mod lampje brand. Vandaag heb ik een line 6 echo park delay te leen. Ik sluit hem aan op me versterker. Aan het begin doet hij het maar zodra ik een het knopje trails verstel doet hij het opeens niet meer. Zeer vreemd dat 2 delays in 2 dagen het begeven. Weet iemand hoe dit komt en hoe dit op te lossen valt?
Alvast bedankt voor de reacties:hippie:

iWishmaster
22 januari 2010, 09:18
Hoe sluit je hem aan? Voor de amp of in de fx-loop? Welke pedalen heb je er voor / achter staan?

Doet de Line 6 het helemaal niet meer, of alleen met het knopje trails (aan of uit)?

HaroldA
22 januari 2010, 09:30
Hoe voed je de pedalen?

Paulusstrat
22 januari 2010, 13:41
ik voed ze met een visual sounds one spot en dat doe ik al drie kwart jaar en heb nooit problemen gehad. zowel de echopark en carbon copy geven in bypass ook geen signaal meer door.

Paulusstrat
22 januari 2010, 13:43
ow ja en de line 6 geeft heel soms nog een licht signaal kort door.

HaroldA
22 januari 2010, 13:45
ik voed ze met een visual sounds one spot en dat doe ik al drie kwart jaar en heb nooit problemen gehad. zowel de echopark en carbon copy geven in bypass ook geen signaal meer door.

Ehm, de CC is toch true bypass? :???:

Is er niet gewoon een patchkabeltje rot?

Paulusstrat
22 januari 2010, 14:05
ok ff nog een update.

Line 6: Als je hem activeert (delay aanzet) dan zie je eerst 1 groen licht knipperen en daarna 2 keer een rood licht.

MXR CC: geeft helemaal geen signaal meer door

Ik word helemaal kierewiet hier van:(

iWishmaster
22 januari 2010, 14:07
Ik vermoed dat gewoon 1 van je kabels kapot is: probeer het eens met andere kabels of zet er eens een ander pedaal tussen en kijken of die het ook niet meer doet.

Paulusstrat
22 januari 2010, 14:14
nah aan de kabelskan het niet liggen. Ik heb net ff 2 kabels achterelkaar tussen me gitaar en stemapparaat aangesloten en beiden geven signaal door. Daarna op line 6 en nog steeds geen resultaat.

MXR CC geeft wel idd signaal door in true bypass. en het signaal word onderbroken zodra men de delay activeert.

schizo910
22 januari 2010, 14:19
Hoe voed je ze? Ik bedoel hangt er nog een daisy aan de one spot die defect kan zijn ofzo?
Probeer het eens met batterijen...

Herman
22 januari 2010, 14:19
Idd, zeker als hij af en toe wel signaal door laat. Even al je kabels bij langs, mocht het dit niet zijn heb je het in elk geval uitgesloten.

schizo910
22 januari 2010, 14:21
MXR CC geeft wel idd signaal door in true bypass. en het signaal word onderbroken zodra men de delay activeert.


Maar dit klinkt meer als een voedingsprobleem.

Paulusstrat
22 januari 2010, 14:25
ik had he meerst via de daisy chain daarna via de onespot direct om te kijken of het daar aanlag. Gevolg geen verschil. Nu op batterijen zelfde effect: 1xgroen lampje gevolgd door 2 xrood.