PDA

View Full Version : Eerste single van onze EP is uit!! "Media" - De Basis



JelmerOnGuitar
21 januari 2010, 14:26
Beste Forumleden,

Groot nieuws, sinds vorige week staat de eerste single van ons aankomende album online.
Klik hier (http://jeweetwiedebasis.hyves.nl) om hem te beluisteren. Ik heb de hyves link ingevoegd omdat de kwaliteit van de audio daar goed is.

Ik ben erg benieuwd wat jullie mening is. Ik zou graag kritiek op alle factoren horen, muziek, sound, mix, master, gitaar(!!)geluid/spel..
Mochten er mensen vragen hebben over opname/gitaarkeuze etc.. dan sta ik daar ook voor open.

Hit me!

Groeten Jelmer.

Mijn band:
www.jeweetwiedebasis.nl
www.twitter.com/weetwiedebasis
www.jeweetwiedebasis.hvyes.nl
www.myspace.com/jeweetwiedebasis

savale
21 januari 2010, 22:42
klinkt wel relax! Goede mix ook. In de tussenstukken met gitaar had voor mij nog wel een paar pakkende woorden in gemogen, maar dit maakt het geheel iets rustiger.

JelmerOnGuitar
22 januari 2010, 12:04
klinkt wel relax! Goede mix ook. In de tussenstukken met gitaar had voor mij nog wel een paar pakkende woorden in gemogen, maar dit maakt het geheel iets rustiger.

Thanks. Jah klopt in de refreinen zit geen tekst. Dit is een bewuste keuze, het geheel wordt inderdaad overzichtelijker en in de coupletten wordt het statement dus gemaakt..

Bedankt voor je berichtje:D.

budje
22 januari 2010, 12:10
lekker nummertje hoor :cheerup: en ik vind de groepsfoto op de achtergrond van jullie hyves pagina ook top!

JelmerOnGuitar
25 januari 2010, 12:21
Zijn dr nog meer mensen die het nr beluisterd hebben?:D

Riky
29 januari 2010, 17:36
goed opgenomen, maar het is gewoon niet mijn muziek. Klinkt verder wel goed hoor.

JelmerOnGuitar
29 januari 2010, 22:01
goed opgenomen, maar het is gewoon niet mijn muziek. Klinkt verder wel goed hoor.

Thanks, ik ben zelf ook erg tevreden over de manier waarop het opgenomen is en nu klinkt:D.