PDA

View Full Version : Aangeboden: Gitaarles op maat in de regio Dordrecht



GitaarlesChris
21 januari 2010, 11:12
Mijn naam is Chris Schmidt, 28 en woonachtig in Dordrecht. 15 jaar gitarist waarvan 10 jaar in bands, orkesten en andere muziekgezelschappen. Ik bied een leuk privé lessenpakket aan voor de starters en wat meer gevorderden. Zowel voor de elektrische als akoestische gitaar. De lessen worden bij mij thuis afgenomen en worden afgestemd op uw wensen voor een aantrekkelijke uurtarief van €15,- !

Wilt u verder ontwikkelen in uw spel, of heeft u zelf altijd al leuke deuntjes willen spelen? Wil uw kind op gitaarles?

Mail of bel mij voor een gratis proefles!

Chris Schmidt
Gitaarles op maat
Email: chris061081@hotmail.com
Telefoon: 06-41497769

Reinder de vries
6 februari 2010, 22:05
Hoi Chris,

Ik heb vorige week donderdag (8 dagen geleden) een gitaar gekocht. Ik wilde al een poos leren spelen. Na 6 jaar dubben is het me dan toch gelukt om een gitaar te kopen. Het is een gitaar met stalen snaren. Ik na een week prutsen en oefenen uit een boekje (Slag gitaar, methode voor akoestische enelektrische gitaar deel 1) al 8 accoorden ten gehoor brengen. Mijn vingers willen alleen niet doen wat ik wil. En raken soms 2 a 3 snaren op het zelfde moment. Bovendien wil ik naast accoorden ook intro`s en dergelijke leren. In he boek staat netjes omscreven wat de grepen zijn bij welke accoord. En op de bijgeleverde cd is te horen hoe de accoorden moeten horen. He is dus te horen. Heb ik nu lessen bij jou ook nodig? of eerst het boek afmken en dan bij jou de knepen van het vak leren.

Groetjes,
Reinder

GitaarlesChris
8 februari 2010, 10:03
Beste Reinder,

Ik als docent vind dat je gitaar spelen gelijk in de praktijk moet leren. De boeken zijn daar een goed hulpmiddel bij. Maar je leert het snelst en het leukst in de praktijk. Ik adviseer je dus om in combinatie met je theorie gelijk les te nemen. Als je interesse hebt hoor ik het graag van je.

Vriendelijke groeten,

Chris

snaarplukker
27 oktober 2011, 14:58
Vreemd dat hier al bijna 2 jaar spam op staat.:dontgeti: