PDA

View Full Version : Voodoo lab switcher / commander



Crash
21 januari 2010, 00:31
Hallo,

Ik wil graag meerdere effecten tegelijk aan of uitzetten. Combinaties hiervan op slaan etc etc. Lukt dit enkel en alleen met de Voodoo Lab switcher of moet deze i.c.m. de Commander?

Want op de fabrikant zijn website wordt het zo neergezet en verteld dat het lijkt of het enkel in combinatie werkt.

En hoe werkt het precies?
Ik neem aan dat je gewoon kunt aangeven dat ie bv van distortion naar distortion en bv phaser moet overstappen?

Vriendelijk bedankt.
GRoeten,
Crash

Cageman
21 januari 2010, 08:22
de Carl Martin Octaswitch is ook zoiets geloof ik.. als ik goed begrijp wat je wilt.. plug je gewoon in 8 effectloops een pedaal. Dan heb je 8 switches die allemaal voor een verschillende combinatie pedalen staat. (die je met een klein schuifje kunt instellen)http://www.bassexchange.com/catalog/images/Carl%20Martin%20Octaswitch.jpg

vinni
21 januari 2010, 11:02
Hallo,

Ik wil graag meerdere effecten tegelijk aan of uitzetten. Combinaties hiervan op slaan etc etc. Lukt dit enkel en alleen met de Voodoo Lab switcher of moet deze i.c.m. de Commander?

Want op de fabrikant zijn website wordt het zo neergezet en verteld dat het lijkt of het enkel in combinatie werkt.

En hoe werkt het precies?
Ik neem aan dat je gewoon kunt aangeven dat ie bv van distortion naar distortion en bv phaser moet overstappen?

Vriendelijk bedankt.
GRoeten,
Crash


De pedalswitchers zijn alleen loopers. Niet programmeerbaar.
Alleen in combinatie met een Commander zijn ze programmeerbaar.
Ik gebruik zelf de Commander en twee Pedalswitchers. Werkt super!

Vinni

Crash
23 januari 2010, 16:37
Hmm.. lastig.
Wat zijn dan wel goede programmeerbare pedal switcher?

vinni
23 januari 2010, 18:25
Oh dr zijn dr zoveel....

Kijk maar eens op www.loopersparadise.de
en google op loopholic

Rocktron heeft er ook 1 maar de berichten daarover zijn niet geweldig.

Vinni

Cageman
23 januari 2010, 19:19
die Carl Martin octaswitch diek hierboven noemde.. is programmeerbaar met die schuifjes boven de loops.

Crash
23 januari 2010, 20:47
Ik snap iets niet.
Je hebt zoveel in en uitgangen. Zoveel loops.
Hoe werkt dat nu? Kan ik er een onbeperkt aantal pedalen op kwijt?

Voorbeeld:
Nu heb ik 7 pedalen.
Hoe ga ik dat allemaal doorschakelen? Gewoon op de normale manier van patchkabel naar patckkabel. En programmeren via de schuifjes? <- Als ik bv 3 pedalen tegelijk in 1x aan wil hebben bv?

Kan iemand een duidelijk voorbeeld geven?