PDA

View Full Version : helphelphelp



Manon
20 januari 2010, 19:57
Ik wil graag een nieuwe gitaar kopen, omdat mijn oude gitaar meer een beginnersgitaar was (mijn eerste) en die dus eigenlijk meer bedoeld was om te kijken of ik gitaarspelen eigenlijk wel leuk vond. Nu speel ik al een paar maanden, en ik wil hier ook graag mee doorgaan. Ik wil dus nu een nieuwe gitaar kopen en ik heb er al een paar gezien op marktplaats, namenlijk de:
-Yamaha DW 10
-Ibanez AW85-RLG
-Walden D740 Natura, Dreadnought
Ik weet alleen niet of deze merken/ types goed zijn voor een goede, soepele, lichtspelende gitaar. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes manon

ShredTallicA
20 januari 2010, 20:40
Ik wil graag een nieuwe gitaar kopen, omdat mijn oude gitaar meer een beginnersgitaar was (mijn eerste) en die dus eigenlijk meer bedoeld was om te kijken of ik gitaarspelen eigenlijk wel leuk vond. Nu speel ik al een paar maanden, en ik wil hier ook graag mee doorgaan. Ik wil dus nu een nieuwe gitaar kopen en ik heb er al een paar gezien op marktplaats, namenlijk de:
-Yamaha DW 10
-Ibanez AW85-RLG
-Walden D740 Natura, Dreadnought
Ik weet alleen niet of deze merken/ types goed zijn voor een goede, soepele, lichtspelende gitaar. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes manon

Wat wil je ermee spelen? Weet je ongeveer wat je in een gitaar zoekt? Hoeveel zou je willen uitgeven?

Belangrijke vragen en als we antwoord hebben op die vragen kunnen we écht gericht helpen zoeken naar een gitaar die past bij wat je wilt.
We zouden wel kunnen vertellen wat wij zelf goede fijnspelende gitaren vinden, maar dat strookt natuurlijk nooit met wat jij fijn en noodzakelijk vind ;)

--=HANS=--
20 januari 2010, 20:48
Ik zou zeggen, scheur morgen langs Chalet Royal en het Heetmanplein de Vughterstraat in en stop halverwege bij Luthiers gitaren. Dat is een speciaalzaak waar ze voor ieder budget volop keuze hebben. Van goedkoop tot heel erg duur. Ga daar eens het een en ander proberen om voor je zelf een beter beeld te krijgen wat je ligt. Dan kun je daarna gerichter zoeken op de tweedehandsmarkt of je koopt er natuurlijk gewoon een daar, krijg je nog twee jaar garantie ook.