PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht omgeving eindhoven/veldhoven



Ronald
20 januari 2010, 17:45
Hey mijn voormalige band is pas geleden uitelkaar gegaan dus ik ben opzoek naar nieuwe leden voor een nieuwe band. Ik ben een 23 jarige gitarist en ik zoek dus muzikanten in omgeving eindhoven/veldhoven voor een rock/metal band.

Laat een berichtje achter als je interesse hebt.

Pascal_B
21 januari 2010, 22:00
Hey Ronald,

Pascal hier, 20 jarige gitarist uit Eindhoven. Speel sinds m'n 8e gitaar, sinds mijn 14e elektrisch. Heb wel aardig wat podium ervaring met verschillende bandjes, maar nooit heel serieus gespeeld. Heb al een jaar niet meer in een band gespeeld, maar het begint nu toch weer te kriebelen, dus ik ben zeker geintresseerd! Muziekstijl is vooral Rock, met uitschieters naar alle andere muziekstijlen, afgezonderd van R&B. ;)

Ik hoor het wel!

Grts,

Pascal

Ronald
24 januari 2010, 13:12
Hey Pascal,

Je speelt zeker niet toevallig ook bas of dat je ook kunt zingen? Heb namelijk inmiddels al een drummer en een 2e gitarist gevonden, hebben dus nog een bassist en een zanger nodig.

Pascal_B
24 januari 2010, 14:58
Ik kan het beide wel, maar niet op een niveau waar je U tegen zegt, dus als vaste zanger / bassist word het hem dan ben ik bang niet. ;)

Ronald
25 januari 2010, 18:44
Jammer, want tis zo ontzettend moeilijk om aan een bassist te komen. Dr zijn er gewoon veel te weinig van