PDA

View Full Version : welke noise gate?



Keevinkos
19 januari 2010, 21:59
Ik ben op zoek naar een goed noise gate pedaal, die echt de ruis filtert en niet alleen het geluid dichtgooit als je niet speelt. (volgens mij doen de boss en de mxr versie dit namelijk)

AUB een betaalbare, dus kom niet aan met de decimator die soms voor wel €200 wordt verkocht.

True Bypass hoeft hij niet persé te zijn, aangezien hij (als het een goede is uiteraard) vrijwel altijd aan staat.

Bedankt!;)

Geoffrey
19 januari 2010, 22:10
Waar heb jij gekeken voor een ISP Decimator?

Kijk hier eens:
http://www.thomann.de/be/isp_technologies_decimator_pedal.htm

DeiDRagonas
20 januari 2010, 00:20
Ik heb de Boss Noise-Supressor stompbox en die werkt prima. Je kan hem ergens in serie in je keten zetten, zodat alleen de noise-gate werkt. Of de pedalen die de meeste ruis veroorzaken in de loop zetten, zodat ook het filter werkt... Dit laatste werkt duidelijk beter dan het eerste. Op die manier aangesloten kan ie de concurentie met de ISP Decimator prima aan. Je hebt zelfs nog iets meer regelmogelijkheden ook dan bij de Decimator stompbox. Zorg in elk geval dat je de Noise-Supressor niet hoort werken. Dan zit je goed.

D.

Tankman
20 januari 2010, 00:22
Ik heb de Boss Noise-Supressor stompbox en die werkt prima. Je kan hem ergens in serie in je keten zetten, zodat alleen de noise-gate werkt. Of de pedalen die de meeste ruis veroorzaken in de loop zetten, zodat ook het filter werkt... Dit laatste werkt duidelijk beter dan het eerste. Op die manier aangesloten kan ie de concurentie met de ISP Decimator prima aan. Je hebt zelfs nog iets meer regelmogelijkheden ook dan bij de Decimator stompbox. Zorg in elk geval dat je de Noise-Supressor niet hoort werken. Dan zit je goed.

D.

+1

Ik gebruik hem ook en maak ook gebruik van de loop ipv in de keten zetten. Werkt ideaal.