PDA

View Full Version : Gitaartas



badkarma
19 januari 2010, 21:46
Ey thar,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een tas voor mij ESP AX401FM...
Elke winkelier komt met een tas aanzetten die te klein is. Ik moet een tas hebben die een gitaar kan dragen van 120 cm lang en 40 cm breed.
Heeft er iemand een idee van welk merk ik een tas zou moeten zoeken om dit te kunnen krijgen?

Alvast dank,

BK:blast:

Tankman
19 januari 2010, 23:51
Rockbag maakt tassen speciaal voor de BC Rich Warlock, Beast of de Explorer vormen. Daar moet hij wel in passen. Waar woon je. Als je bij mij in de buurt woont kan ik je makkelijk verder helpen. PM me maar.

(Je zit trouwens in het verkeerde subforum)

kenx
20 januari 2010, 16:27
Rockbag maakt tassen speciaal voor de BC Rich Warlock, Beast of de Explorer vormen. Daar moet hij wel in passen. Waar woon je. Als je bij mij in de buurt woont kan ik je makkelijk verder helpen. PM me maar.

(Je zit trouwens in het verkeerde subforum)

Waarom zit hij in het verkeerde subforum?

Tankman
20 januari 2010, 18:30
Waarom zit hij in het verkeerde subforum?

Hij had dit eerst in effects geplaatst. Een mod heeft het inmiddels verplaatst

ß@®+
20 januari 2010, 19:03
Rockbag maakt tassen speciaal voor de BC Rich Warlock, Beast of de Explorer vormen. Daar moet hij wel in passen. Waar woon je. Als je bij mij in de buurt woont kan ik je makkelijk verder helpen. PM me maar.

(Je zit trouwens in het verkeerde subforum)

Ik denk dat dit inderdaad de beste oplossing is, anders zou je ook voor een basgitaartas kunnen kijken. Ik vond die speciale tassen te duur en had mijn warlock dus in een bas-tas gedaan.

kenx
20 januari 2010, 20:06
Hij had dit eerst in effects geplaatst. Een mod heeft het inmiddels verplaatst

Ok, bij deze mijn excuses!

Tankman
20 januari 2010, 22:59
Ik denk dat dit inderdaad de beste oplossing is, anders zou je ook voor een basgitaartas kunnen kijken. Ik vond die speciale tassen te duur en had mijn warlock dus in een bas-tas gedaan.

Daar heb je wel een punt. Die speciale Rockbags zijn allemaal uit de Deluxe of Premium line, dus kosten ook meteen tussen de 40 en 75 euro. Aan de andere kant heb je wel meteen een tas die extreem goede bescherming biedt voor je gitaar, en dat is uiteindelijk het belangrijkste. Mijn collega en ik zeggen altijd dat deze Rockbags wel het beste mogelijke kwaliteit is die je aan tassen zult krijgen. Nog een stapje hoger in kwaliteit en dan zit je al bij koffers.

ß@®+
21 januari 2010, 22:08
Daar heb je wel een punt. Die speciale Rockbags zijn allemaal uit de Deluxe of Premium line, dus kosten ook meteen tussen de 40 en 75 euro. Aan de andere kant heb je wel meteen een tas die extreem goede bescherming biedt voor je gitaar, en dat is uiteindelijk het belangrijkste. Mijn collega en ik zeggen altijd dat deze Rockbags wel het beste mogelijke kwaliteit is die je aan tassen zult krijgen. Nog een stapje hoger in kwaliteit en dan zit je al bij koffers.

Ow uiteraard. Voor mijn huidige gitaren heb ik ook een rockbag, maar in het geval van me vorige gitaar zou de tas bijna duurder zijn dan het ding zelf :P Maar dat zal bij de ESP wel mee vallen...

TopRob
22 januari 2010, 13:19
Kijk hier eens:
http://www.thomann.de/nl/thomann_gigbag1_heavy.htm

Bijl
24 januari 2010, 03:05
:)
Daar heb je wel een punt. Die speciale Rockbags zijn allemaal uit de Deluxe of Premium line, dus kosten ook meteen tussen de 40 en 75 euro. Aan de andere kant heb je wel meteen een tas die extreem goede bescherming biedt voor je gitaar, en dat is uiteindelijk het belangrijkste. Mijn collega en ik zeggen altijd dat deze Rockbags wel het beste mogelijke kwaliteit is die je aan tassen zult krijgen. Nog een stapje hoger in kwaliteit en dan zit je al bij koffers.

Dat klopt wel ja, ik heb een tien jaar oude Rockbag, die gaat misschien nog wel tien jaar mee en slijt even hard als mijn Ibanez Koffer