PDA

View Full Version : Terminator GG400



laneythijs
17 januari 2010, 11:13
hi.
Ik heb een Terminator gg400 amp.
en ik heb geen idee van zijn specs en waarde enzo.
een keer gekregen van een kennis.
hij heeft een 1x12 speaker.
weet iemand hier wat van?

mvg
thijs

macwilliams
17 januari 2010, 11:46
Nooit van gehoord, plaatjes?

laneythijs
14 februari 2010, 10:41
ja, ik heb er hier een:
http://94.100.122.235/767100001-767150000/767133801-767133900/767133819_6_L_rg.jpeg
de bovenste;)

caliban
14 februari 2010, 11:40
Nooit gezien, neem misschien eens wat foto's van dichter bij...

Arthis
14 februari 2010, 17:32
Ik speel bijna wekelijks bij hem op die versterker. klinkt best lekker met wat volume en de vester. Hier wat specs:

- high en low input
- pre en post gain regeling
- transistor
- ik schat rond de 50 watt
- ingebouwde chorus

Hopelijk kan dit de kenners wat verder helpen ;)

Edit: gezien de naam zal het wel een 40-watter zijn

caliban
14 februari 2010, 17:38
Ik speel bijna wekelijks bij hem op die versterker. klinkt best lekker met wat volume en de vester. Hier wat specs:

- high en low input
- pre en post gain regeling
- transistor
- ik schat rond de 50 watt
- ingebouwde chorus

Hopelijk kan dit de kenners wat verder helpen ;)

Edit: gezien de naam zal het wel een 40-watter zijn

Ik denk dat een kenner hier niet veel meer over gaat zeggen, prijs is wat de koper ervoor wil geven..

AART
14 februari 2010, 17:55
Onbekende (OEM?) transistorbak, niet de jongste en niet echt veel opties.
Met 75 euro mag je al heel blij zijn denk ik, maar het is natuurlijk altijd afhankelijk van wat de gek er voor geeft...

caliban
14 februari 2010, 18:02
Iemand zin om er een gitaarnethype van te maken? :p

the sure thing
14 februari 2010, 19:59
Iemand zin om er een gitaarnethype van te maken? :p

[hypemodus aan]

WAT?!?!?!
Is het de versie met :


high en low input
- pre en post gain regeling
- transistor
- ik schat rond de 50 watt
- ingebouwde chorus ????

Kicke man!!! Dit is de meest gezochte amp aller tijden!!! Mensen ruilen lachend hun Dumble in voor deze amp!!!!

[/hypemodus uit]

Zo goed?

macwilliams
14 februari 2010, 20:06
Ruilen voor m'n Gibson SG uit 1969 ?

schwalbe
14 februari 2010, 20:47
speaker is zo te zien 10 inch.

caliban
14 februari 2010, 21:51
[hypemodus aan]

WAT?!?!?!
Is het de versie met :


high en low input
- pre en post gain regeling
- transistor
- ik schat rond de 50 watt
- ingebouwde chorus ????

Kicke man!!! Dit is de meest gezochte amp aller tijden!!! Mensen ruilen lachend hun Dumble in voor deze amp!!!!

[/hypemodus uit]

Zo goed?


Ruilen voor m'n Gibson SG uit 1969 ?

Kan enthousiaster hè dudes...

laneythijs
27 februari 2010, 21:06
he kleuters, doe niet zo dom, krijg een leven of ga WoW spelen. als je niet gwn kan antwoorden, doe t dan niet

Ferraririk
27 februari 2010, 21:07
he kleuters, doe niet zo dom, krijg een leven. als je niet gwn kan antwoorden, doe t dan niet

Leven krijgen en WoW gaan spelen gaat niet samen :stop:

laneythijs
27 februari 2010, 21:09
wtf, loopt verder niet van het onderwerp af ofzo:dontgeti:
heeft iemand nog enig SERIEUS idee?

allochthomas
27 februari 2010, 21:28
Leven krijgen en WoW gaan spelen gaat niet samen :stop:
tuurlijk wel:D Prima leven voor maar 12.99 per maand!

laneythijs
27 februari 2010, 21:52
no, echt? speel je dat spel.
wtf, ga dan gitaarspelen XD

macwilliams
27 februari 2010, 21:54
Komtie met een vraag een amp te indentificeren zonder foto. Vraag je om een foto duurt het een fucking maand. Dat is lekker geintereseerd doen of niet.

Oja. Die sg houd ik nu lekker zelf.

allochthomas
27 februari 2010, 21:58
no, echt? speel je dat spel.
wtf, ga dan gitaarspelen XD
hehe, momenteel niet meer. speel het al vanaf de release, maar tegenwoordig is het een ghetto. gitaar spelen doe ik genoeg:D

Maargoed ontopic: een vraag stellen over een amp zonder foto en dan na 2 weken klagen dat er niet serieus is gereageerd is niet echt handig;)

Ferraririk
27 februari 2010, 22:24
Maargoed ontopic: een vraag stellen over een amp zonder foto en dan na 2 weken klagen dat er niet serieus is gereageerd is niet echt handig;)

2 weken ja


+ een maand

laneythijs
6 maart 2010, 20:54
ik weet niet, maar ik heb weinig serieuze reacties gezien, en dan zeiken jullie dat het lang duurt of weet ik veel. dus flikker gewoon op ofzo, dan kijk ik wel bij iemand anders. ik weet niet hoor, maar zo'n forum is gwn om vragen te stellen, niet om te denken dat je grappig bent ofzo.

EGH
6 maart 2010, 21:10
ik weet niet, maar ik heb weinig serieuze reacties gezien, en dan zeiken jullie dat het lang duurt of weet ik veel. dus flikker gewoon op ofzo, dan kijk ik wel bij iemand anders. ik weet niet hoor, maar zo'n forum is gwn om vragen te stellen, niet om te denken dat je grappig bent ofzo.

Dat ding is geen drol waard. Geen merk, geen buizen = niks noppes nada. Als het leuk speelt hou het dan zelf, heb je meer aan lijkt me.


Ruilen voor m'n Gibson SG uit 1969 ?

Btw Mac sinds wanneer heb jij een SG??

macwilliams
6 maart 2010, 21:44
Dat ding is geen drol waard. Geen merk, geen buizen = niks noppes nada. Als het leuk speelt hou het dan zelf, heb je meer aan lijkt me.
Dat is niet geheel correct. Bepaalde tran amps zijn best wel wat waard. Ik weet niet of dit ampje daarbij hoord.



Btw Mac sinds wanneer heb jij een SG??
... Die heb ik dus niet, dat was dus een grapje.

macwilliams
6 maart 2010, 22:05
*knip*(heel onaardige aanteiging).

tjah, wat verwacht je nou man? Een serieuze reaktie lok je alleen uit wanneer je zelf ook een serieuze vraag stelt. En je zal het allemaal heel serieus bedoelen maar je doet er maar heel weinig moeite voor. En nou kun je wel terugkomen met " ik heb ook nog een leven hoor" enz enz enz. Maar dat hebben wij ook.
Dus of doe normaal en laat die krachttermen maar achterwege of doe wat je zelf suggereerde.

ErikE
6 maart 2010, 22:11
Mocht de TS hier nog een blik willen werpen, dan komt dit het dichtst bij denk ik:

http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar+Amp/product/Quantum/Terminator+25C/10/1

EGH
6 maart 2010, 22:55
Dat is niet geheel correct. Bepaalde tran amps zijn best wel wat waard. Ik weet niet of dit ampje daarbij hoord.



... Die heb ik dus niet, dat was dus een grapje.

Klopt wel, maar ik had de indruk dat de TS hier gewoon wat geld uit wil slaan. Maar aangezien het geen merk/bekend model is en niemand hier er wat van weet, lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk (iig <100E)

Hehe ja dat het ruilvoorstel een grapje was had ik uiteraard wel door, maar ik dacht misschien is mac aan de SG gegaan, my bad.

macwilliams
6 maart 2010, 23:07
Nou er is er wel een die ik absoluut heel tof vind (sg dan hè niet dat ampje) en dat is zo een faded, de LP faded heb ik al maar die heet dan worn Brown.

EGH
7 maart 2010, 00:24
Nou er is er wel een die ik absoluut heel tof vind (sg dan hè niet dat ampje) en dat is zo een faded, de LP faded heb ik al maar die heet dan worn Brown.

Whahaha zie het al voor me, ENGL, Marshall, stuk of wat 4x12 kabinets, en een TERMINATOR.

Hmm nee oke, maar waarom? Heb er ooit een tweetal bespeeld en was nou niet echt onder de indruk. Body voelt lekker aan door het ontbreken van die dikke laklaag, maar daar hield het wel mee op. Het was niet slecht, maar voor het geld is er wel wat beters te vinden.

allochthomas
7 maart 2010, 00:27
Fuck mijn mesa, ik wil een TERMINATOR!