PDA

View Full Version : Gister Mijn Boss Br Gestolen in Drachten.



SRV2000
16 januari 2010, 23:52
Hallo,

Gister was ik op 15-01-2010 in het blues cafe in drachten bij een optreden van de band Texas Trouble.
Ik zou voor deze bands een live opname maken van hun met mijn Micro Boss Br. Na de eerste setlist zou ik hem weer aanzetten en opeens bleek hij van de flightcase waar ik hem op had gelegd verdwenen.
Er staat muziek opnamens van mijn band en van de eerste setlist van Texas Trouble ( een Srv Coverband )
Mocht iemand deze Boss tegen komen en staat er muziek op van SRV in de omgeving van drachten dan krijgt diegene een beloning van 75 euro,
Deze persoon word er niet voor de diefstal aangekeken en er zullen ook geen aanklachten ondergaan.
dus mocht iemand deze boss BR tegen komen met live muziek van SRV coverband stuur mij een PM en als ik hem ophaal krijgt die gene 75 euro

SRV2000
19 januari 2010, 19:04
Edit.

Na enkele dagen marktplaats in de gaten te hebben gehouden was ik er al va overtuigd dat ik hem nooit weer terug zou zien.
Maaarrr......De wonderen zijn de wereld niet uit.zoals boven al staat geschreven heb ik aangifte gedaan bij de politie en heb ik de lokale muziek zaken op de hoogte gehouden, dat mocht er een Boss micro BR recorder aangeboden worden dat ze meteen contact op wouden nemen met de politie,
Dat laatste is dus gebeurd. Er kwam vandaag iemand die een Boss aanbood bij de muziekshop. hij vroeg aan een verkoper of zij belang hadden bij deze recorder. De verkoper was op de hoogte dat die van mij gestolen was.
Hij heeft toen tegen de aanbieder gezegd dat hij zijn baas zou bellen of dat handel voor hun was. Hij is naar zijn kantoor gelopen en heeft onmiddelijk de politie gebeld. Hij is toen naar de aanbieder gegaan en heeft tegen hem gezegd dat de baas er wel belang bij had en dat de baas onderweg was en dat hij het met de baas moest onderhandelen. Hij heeft voor het wachten nog een kopje koffie gegeven en binnen 10 minuten stond de politie op de stoep. vlak daar na kreeg ik een telefoontje of ik meteen wou komen. en of ik bewijs matriaal mee kon nemen om het aan te tonen dat het wel degelijk om die van mij ging. Gelukkig heb ik op mijn sd kaart 3 stipjes gezet met een merkstift en ook had ik de aankoop bewijs.

Toen ik aankwam stond ik recht in de ogen van de dief. ik kreeg de recorder in mijn handen en zij tegen de politie dat ik 3 markering stippen op de kaart had gemaakt. ik haalde het klepje er uit en wat ik al had gehoopt er stonden 3 stippen op hij was dus van mij. De dief is mee gegaan naar het politie buro en ik heb voor de schrik een kopje koffie gekregen maar om het verhaal te sluiten

IK HEB MIJN BOSS MICRO BR WEER TERUG :seriousf:

deefke666
19 januari 2010, 19:23
hahaha dit is echt super vind ik :seriousf:
die zal zich de volgende keer wel even bedenken

budje
19 januari 2010, 19:25
Fijn om te lezen dit!

:cheerup:

soup
19 januari 2010, 19:27
En wat voor iemand is dit dan, een type dat het vaker doet of iemand die er gewoon eens zin in had om dat mee te nemen?

jutter
19 januari 2010, 19:31
Heb je hem nog even een trap in zijn zak gegeven?:mmmm:

Rinze
19 januari 2010, 19:34
Hardstikke mooi! Dat had ik niet verwacht..

SRV2000
19 januari 2010, 20:31
Hardstikke mooi! Dat had ik niet verwacht..


Nee dit had ik ook niet verwacht !!!
Ik kom wel eens vaker op deze topic maar ik ben nog nooit een gedupeerde geweest van diefstal tot heden. ik kan je wel vertellen dat ik er goed ziek van was. Een goede vriend van me speelde die avond in een band en ik zou een leuke live opname voor ze maken. Maar na de eerste setlist was ik hem al kwijt. dus je bent er dan al goed ziek van en dan heb je nog 2 sets te gaan.
Natuurlijk kun je het niet laten merken want dat is tegen over de band niet leuk maar de zondags had ik knap last van een kater niet van de drank maar het idee dat iemand zo vuil is. Ik heb een aanklacht gedaan betreft de Dief. zijn verklaring was: ik meende dat het een mp3 speler was en ik was me niet bewust dat dit aparaat veel waarde had totdat ik wat research deed op het internet. Ik kwam er toen achter dat het om een recorder ging. Vandaar dat ik hem heb aangeboden bij de muziekzaak. Ik heb er veel spijt van wat ik heb gedaan. dit heeft hij tegen de politie gezegd.

Kortom hij wist niet eens wat hij gestolen had. Ook had hij de politie gevraagd of ik de aanklacht in wou trekken want hij was zo geschrokken dat hij er wel van geleerd had en dat hij dat nooit weer zou doen.

Nauw dat is dan heel mooi maar voor mij mogen ze hem best aanpakken :D
Hij was trouwens een bekkende van de politie en verslaafd aan drugs kortom een junk die geld voor crack nodig had :hippie:

speedmusic
20 januari 2010, 09:53
Dus de spijt zal zolang duren als zijn neus is, niet in trekken die handel laat maar vast zetten hoe vaker ze in het politie archief zitten hoe langer ze uiteindelijk vast zitten.
Wat kunnen junks er schuldig uit zien, thuh.

Tijdje geleden, was er een junk een autoradio aan het stelen uit de auto van een vriendin van me, gelukkig keek ik naar buiten en zag het gebeuren, naar buiten gerend en die gozer te pakken genomen (jammer dat hij stopte met tegenstribbelen)

Politie erbij, aanklacht ingediend etc. De goede man bleek ook een bekende te zijn van de politie zo goed zelfs, dat de man 3 maanden heeft gezeten voor de radio (draaideur beleid van Alkmaar). De laatste informatie heb ik uit een voor mij zeer betrouwbare bron gekregen.

Wiellem
21 januari 2010, 14:45
Geweldig verhaal dit, laat die aanklacht maar lekker blijven voor dat stomme kutvolk. :cheerup:

Midwolda
23 januari 2010, 12:53
SUPER dit! http://www.pic4ever.com/images/47b20s0.gif
Mooi verhaal, klote dief, goeie verkoper, adequaat politie optreden, hehe het bestaat nog!
Fijn dat je je Boss weer terug hebt, SRV, en niks aanklacht intrekken, laat-ie het maar voelen!