PDA

View Full Version : Mijn nieuwe aanwinsten :D



Jort95
16 januari 2010, 17:37
halloo iedereen,

ten eerste bedankt voor alle hulp met de gitaar(versterker) uitkiezen:punk:

Ik ben vandaag naar ibbenbüren geweest waar ik heel goed ben geholpen en daar heb ik ook een aantal gitaartjes in de hand gehad, de ibanez rg370 speelde wel lekker maar ik had er geen gevoel bij, toen kwam de man die ons hielp (axel) en die nam een ESP LTD MH-103QM, het gevoel was goed hij speelde lekker, en hij was niet al te duur (380), dus ik was verkocht, ook heb ik een vox vt30 gekocht, ipv een vt15, op aanraden van jullie, mijn leraar heeft onderhandeld dat ik de kist en het snoer en de standaard er gratis bij kreeg (toch weer 60 euro bespaard) en uiteindelijk ben ik geslaagd voor 583, hier volgen wat plaatjes. in de ltd gitaar van esp zitten mooie esp elementen wat het geluid alleen maar ten goede komt :D

http://www.orgelmelodie.be/productfotos/Vox-VT30.jpg
http://www.musiccentre.co.uk/acatalog/tn_LTD-MH-103QM.jpg
http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/lens7254992_1254163528ESP_MH103QM_LTD_Electric_Gui tar.png

Ojaa, de kleur blauw is niet zo fel als het op de plaatjes lijkt (anders had ik hem noooit gekocht)


:punk:

guitarkid
16 januari 2010, 17:59
Mooi setje hoor. En nog mooier dat je er een koffer, snoer en stander bij kreeg !!
Stuur je nog even wat foto's van jouw gitaar? Mooi blauw is niet lelijk !! ;)
Veel plezier ermee.

Gr. C.

EGH
16 januari 2010, 17:59
Gefeliciteerd! Maar plaatjes van het internet gelden hier niet op Gitaarnet. FOTOOOOSSS

Midwolda
16 januari 2010, 18:26
Mooi spul man, gefeliciteerd! 8-)

Dealer
16 januari 2010, 18:51
Nice maple fretboards spele altijd lkkr:P

En die versterker is ook nice, heb em gehad kan je wel effe mee vooruit

Jort95
17 januari 2010, 00:28
De foto's zullen in deze dagen volgen :)

Metallic90
17 januari 2010, 00:50
omg vette gear man :crazyhappy:

me is jealous ;p

Malle Eppie
17 januari 2010, 01:16
Ik wou dat ik zo'n gitaar als eerste gitaar had gehad....

Wabbie
17 januari 2010, 01:29
Ik wou dat ik zo'n gitaar als eerste gitaar had gehad....

ditto! erg mooie LTD! Daar zou ik zelf nog op durven spelen, en dat terwijl ik toch vrij conservatief ben wat betreft gitaren :dontgeti:. Veel plezier met gitaarspelen! Dat gaat met zo'n startersset zeker wel lukken denk ik:strat:

Mathidal
17 januari 2010, 01:38
Ik hoop dat je op de hoogte bent van Floyd rose?

Wat gitaristen die dat niet weten voor ze zo'n ding kopen, zullen vaak wel teleurgesteld zijn omwille van dat afstellen en al. :D

Ik vind dat blauw best wel sexy hoor. :cheerup:

macwilliams
17 januari 2010, 08:59
Dat is toch heel wat beter dan het "setje" waar op ik ben begonnen.
Zelfs nog beter dan mijn tweede setje. :)

Chocola
17 januari 2010, 10:50
Dat is toch heel wat beter dan het "setje" waar op ik ben begonnen.
Zelfs nog beter dan mijn tweede setje. :)

Hij geeft ook meteen 600 euro uit lol.

Ik wacht nog op het belangrijkste, FOTO's!!!!!!!!!!!:cheerup:

guitarkid
17 januari 2010, 11:01
Ik hoop dat je op de hoogte bent van Floyd rose?

Wat gitaristen die dat niet weten voor ze zo'n ding kopen, zullen vaak wel teleurgesteld zijn omwille van dat afstellen en al. :D

Ik vind dat blauw best wel sexy hoor. :cheerup:

Een gitaarleraar die 60 euro bespaart weet ook vast wel hoe dat werkt !! ;)

Gr. C.

Chocola
17 januari 2010, 11:10
Een gitaarleraar die 60 euro bespaart weet ook vast wel hoe dat werkt !! ;)

Gr. C.

Ik ben blij dat er nog gitaardocenten zijn die dat voor hun leerlingen doen. Ik hoor veel vaker slechte verhalen over gitaardocenten omtrent het adviseren van gitaren enzo ^___^.

macwilliams
17 januari 2010, 11:25
Hij geeft ook meteen 600 euro uit lol.

Ik wacht nog op het belangrijkste, FOTO's!!!!!!!!!!!:cheerup:

Dat is mooi natuurlijk als je het kan missen.
Mijn derde was eigenlijk mijn eerste setje met een gitaar amp.
Mijn eerste gitaar amp was een JCM-800 fullstack. Die kocht ik ongeveer zes maand na mijn eerste gitaar.

Chocola
17 januari 2010, 12:31
Dat is mooi natuurlijk als je het kan missen.
Mijn derde was eigenlijk mijn eerste setje met een gitaar amp.
Mijn eerste gitaar amp was een JCM-800 fullstack. Die kocht ik ongeveer zes maand na mijn eerste gitaar.

WTF!!! Je eerste amp was een fullstack? Verwend rot kind was je toen zeg! :crazyhappy:.

Waar speelde je dan voor die JCM op? Gewoon akoestisch ofzo?

Jasper.
17 januari 2010, 12:53
Mooi setje man! Fotoooos!

macwilliams
17 januari 2010, 13:08
WTF!!! Je eerste amp was een fullstack? Verwend rot kind was je toen zeg! :crazyhappy:.

Waar speelde je dan voor die JCM op? Gewoon akoestisch ofzo?

Nee niet verwend, dikke lening van m'n vader aan mij die ik mocht terug betalen. Met werk waar de meesten hier de neus voor ophalen. Heb echt keihard gewerkt om hem terug te kunnen betalen. Zelfs twee weken aan de zware pijn stillers gezeten wegens rug klachten. Nee hoor daar was niks verwends aan. Volgens mij was dat op m'n 18de verjaardag dat ik die lening kreeg. Ik vond dat zo tof van m'n vader, hij hield helemaal niet van mijn muziek maar vond mij muzikaal goed genoeg. Hij is zelf zanger geweest in een genre wat in zijn tijn en plaats erg populair is geweest. Wat had die man een hekel aan metal zeg. :seriousf:

acoustisch.... Whahaha, not mei kupoff tie!:D