PDA

View Full Version : NGD Godin Detour



Wouter J
16 januari 2010, 17:36
http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/100_1263.jpg
Gekocht bij LL music in Maaseik

Eko
16 januari 2010, 18:18
Lijkt me een brandweergodin, sorry kon het niet laten. Mooie axe!

Mitch
16 januari 2010, 18:25
Vraag ik me af: zit -ie nou nog steeds te schrijven of is dit 'sans légende'?
Ongelofelijk trouwens, het bereik qua gitaren dat Godin heeft gemaakt. Van matige strat-knockoffs tot wannabe superstratshredders en van piëzo/synth spul tot prachtige semi-hollows.

minoin
16 januari 2010, 18:44
Ik vind Godin onderschat, de gitaren van Godin waar ik op heb gespeeld, waren van topkwaliteit. Was ook wel de iets duurdere serie, maar de prijs/kwaliteit was naar mijn mening niet mis.
Gefeliciteerd met je aankoop :D

Tupelo
16 januari 2010, 19:33
Is zo een merk waarmee je je voordeel kunt doen ja, wanneer je niet persé een fender of gibson om je hals hoeft te hebben hangen. :sssh:

Congrats Wouter. :)

Wouter J
16 januari 2010, 19:39
Vraag ik me af: zit -ie nou nog steeds te schrijven of is dit 'sans légende'?

Ik heb geen idee waar je het over hebt.

Maar ik heb het heel druk gehad met de band en op het werk.

Bram+
16 januari 2010, 19:41
Maar je wou toch even melden dat je een nieuwe gitaar had :D

Het is een beetje het type 'mooi rood is niet lelijk', die gitaar. Niet de mooiste Godin die ik ooit gezien heb. Speelt het een beetje?

Mitch
16 januari 2010, 20:04
Ik heb geen idee waar je het over hebt.

Maar ik heb het heel druk gehad met de band en op het werk.

Het was geen verwijt, ik vroeg het me af. Ik ken je als schrijver van behoorlijke lappen tekst dus ik dacht: misschien heeft -ie eerst de foto geüpload en zit -ie nu de post nog te bewerken met tekst of zo.

Mano
17 januari 2010, 17:11
Mooie plank, Ik speel zelf al 15jr. Godin en zou niets anders willen, en uh kleur is persoonlijk he. Met alle respect naar de grotere merken.

Mr_Moustache
17 januari 2010, 17:24
Godin is super! Zelf een (purpleburst) SD gehad, en echt een super gitaartje. Nog spijt dat ik hem heb weggedaan... :(