PDA

View Full Version : Grandma's hands



Bouke
15 januari 2010, 21:16
Was wat op youtube aan het struinen en kwam Grandma's Hands van Bill Withers tegen. Kreeg het niet uit de kop, dus maar even een eigen versie 'op tape' geknald, dan ben ik het tenminste weer kwijt :D Leuk nummer om solo te spelen. En ja de reverbtime is wat te kort in de break, er zitten gitaarfuckups in en ik verslik me tijdens het zinge. Mooi man!!

Grandma's hands (http://www.boukejanssen.nl/music/2010-01-12-grandmas-hands02.mp3)

Gr.

B

Stratman70
15 januari 2010, 21:49
Hey Bouke, ik heb er erg van genoten. Tof als je zoiets in je eentje kunt performen in een (tegenwoordig rookvrije) kroeg/bluescafé. Ik zou geboeid en jaloers staan luisteren (en heimelijk de blues krijgen omdat ik dat niet kan :angry:)!

pasqual
15 januari 2010, 22:31
hey B,

maak je over die "fuckups" maar niet druk want als je naar het nummer als geheel luistert, valt het niet op. ik kan niet anders zeggen dan dat het erg goed gespeeld en gezongen is en je hebt een super sound.

groeten Pasqual.

beruk
15 januari 2010, 23:08
Goed gezongen, geweldige stem! Gitaarbegeleiding goed, maar die gitaar.... Tja, ik heb zo'n schijthekel aan dat piezo geluid, sorry.