PDA

View Full Version : jammers gezocht met eigen ruimte regio Haarlem



Woudheer
15 januari 2010, 19:33
Hi all,

Ik speel al zo'n 20 jaar gitaar, maar omdat ik geen noot kan lezen, wel akkoorden, heb ik een beetje mijn eigen stijl ontwikkeld. Hou meer van sixties/seventies, Neil Young, Dire Straights, Tom Waits en meer van dat spul.

Ik speel voornamelijk slag en zang, en kan wat tokkelen. Ben geen goede solist ofzo.

Zou het leuk vinden om met wat mensen uit de regio eens wat te proberen, en zou uiteindelijk wat eigen nummers willen maken. Ik probeer teksten in het NL te maken, ook al valt dat niet mee. Ik heb eventueel al wel wat nummers liggen.

Sja, gewoon zien wat ervan komt, zoek creatieve mensen die buiten de lijntjes durven kleuren. Geen Hollandse hoempapa maar probeer er stijl in te houden.

Wat ik ook leuk zou vinden om eens met wat anderen wat op gitaar te spelen of met een dame die strak (tweede) stem kan houden.

Liefst mensen met eigen ideeen/teksten/muziek om a la sixties gewoon op gevoel iets moois te maken zonder commerciele druk. Eerlijke muziek dus die spontaan ontstaat.

Ik heb niet echt jam-ruimte, dus als er mensen zijn met een studiootje die open staan voor iemand dan graag.

Groetjes W

Ukeloeder
16 januari 2010, 11:31
Ik PM je even.

rvwaveren
8 maart 2010, 11:45
Ik, man, niet zo heel piep meer ( 58 ), heb sinds 4 jaar, na een onderbreking van zo'n 40 jaar de gitaar (akoestisch en elektrisch) weer opgepakt, wonende te Hoofddorp, kinderen het huis uit dus zolderverdieping ter beschikking voor het maken van muziek, sinds kort zonder serieuse speelmaat, ben geïnteresseerd. :strat:

hannibal
18 mei 2010, 17:00
Ben ook wel geinteresseerd.
Heb na vele jaren ook weer eens de de gitaar gepakt.
Speel dus (vnl) acoustisch gitaar en een beetje mondharp.
Neil young/Dylan, ook bv nummers de Earring in de acoustische vorm, maar wil ook wel iets zelf verzinnen in die stijl.
Sta overigens ook open voor wat steviger rocknummers.

Laat maar eens horen