PDA

View Full Version : 9 Led Zeppelin instrumentals!



Axl Rose
15 januari 2010, 17:43
Hallo allemaal,

Heeeeeel lang geleden dat ik hier op het forum ben geweest. :D Heb ondertussen wat nieuwe muziekjes gemaakt, (covers), ben benieuwd naar jullie meningen! :)

- Achilles Last Stand
- Black Dog
- Immigrant Song
- Kashmir
- Since I've Been Loving You
- Dazed and Confused
- Livin Loving Maid
- I Can't Quit You Babe
- Whole Lotta Love

Jullie kunnen ze hier beluisteren!:

http://www.myspace.com/brendjoker

of

http://brend85.hyves.nl/

Groeten!

Stratman70
15 januari 2010, 20:33
hey Brend,

Long time no see (& hear) inderdaad!
Je nummers klinken gaaf man! Erg mooi geluid en zeer netjes gespeeld! petje af!

belfrink
15 januari 2010, 23:45
Klinkt top man ! Erg lekker geluid ook, komt erg dicht in de buurt van de oude Led sound :D

pannekoek
16 januari 2010, 01:01
he, ik heb net even since ive been loving you geluisterd. vind je sound en spel erg goed!

alleen in het intro ga je te snel van start. terwijl het juist de kracht van de solo is om het in het begin wat rustig te houden:lp:


verder klinkt ie top

Axl Rose
17 januari 2010, 00:23
@Stratman: Dankjewel voor het luisteren en het commentaar! Tof om te horen! Zometeen even wat muziekjes van je luisteren. :)

@Belfrink: Bedankt voor het luisteren en je feedback! Ik ' probeer' inderdaad een beetje qua sound naar Led Zep te gaan, ben helemaal gecharmeerd van het spel en sound van Jimmy Page. Nu nog ooit een keertje van die 'trek knoppen' voor dat neuzige geluid, haha :D ;)

@pannekoek: Dank voor je feedback en commentaar! Inderdaad, ben ik helemaal met je eens, ik heb de intro van Since I've Been Loving You ondertussen hier en daar veranderd, zit nog wel een snel stukje in, maar meer op het laatst in de aanloop. Heb nu gepoogd de intro wat meer te doen lijken zoals sommige live versies. Hij is nu denk ik wat beter? Hoop ik :D

Herman
18 januari 2010, 23:09
Ik beluister het gauw even allemaal, en toen ik bij Kashmir kwam viel me iets op: Moet die noot in het couplet die je er iedere keer tussen door speelt geen D zijn ipv een E? Wat voor stemming heb je gebruikt voor dit nummer?

Chocola
19 januari 2010, 00:19
Klinkt goed :).

Blijven echt goede nummers.

Waar speel je op?

Axl Rose
19 januari 2010, 06:47
@herman: dankjewel voor het luisteren! Inderdaad....nu je het zegt, was me nog niet opgevallen. Volgens mij heb je gelijk haha! Ik had hem op normale tuning gespeeld, maar het origineel is in dad....? Ik zal als ik weer tijd heb kahmir opnieuw doen, nu ik em terughoor stoort het me ;)
@resonare: dankjewel! Ja, zekers gaaf led zeppelin! Ik speel op een gibson les paul faded, via toneport kastje de computer in :)

Herman
19 januari 2010, 11:15
Het origineel is geloof ik in DADGAD.. Verder klinkt het goed hoor, lekker spel en goeie sounds!

artnaz
22 januari 2010, 23:06
Klinkt zeer goed allemaal! Lekkere feel, erg goed gespeeld, en sound vind lijkt er op het origineel maar misschien zelfs nog mooier (ben zelf niet zo gecharmeerd van Page zijn sound).

En vet dat je Achilles' Last Stand hebt opgenomen, één van mijn favoriete nummers ooit, maar je komt hem zelden tegen.

Axl Rose
23 januari 2010, 16:25
@artnaz: Dankjewel! Ja, Achilles Last Stand is eigenlijk wel m'n favoriete Led Zeppelin song! Gelukkig kon ik daar een backingtrack voor vinden! :D