PDA

View Full Version : On the way



covermark
14 januari 2010, 22:29
Rockbacking ingespeeld met Ibanez SA260FM en GT10

Ben er nog niet helemaal happy mee maar ben benieuwd wat jullie vinden

www.soundclick.com/covermark 2e van boven "On the way"

Reacties zijn welkom !

allonso1990
14 januari 2010, 22:57
nou Mark ik denk dat je er wel tevreden over mag zijn:) dit ga ik vaker luisteren, vind het lekker aanstekelijk klinken;)

ps. zou je me die backing kunnen e-mailen?:)

Gert-Jan
15 januari 2010, 06:43
Ik vind het erg origineel, melodieus en lekker in het gehoor. Mooie timing! Echt een albumstuk.

covermark
15 januari 2010, 22:19
nou Mark ik denk dat je er wel tevreden over mag zijn:) dit ga ik vaker luisteren, vind het lekker aanstekelijk klinken;)


Bedankt Allon, als het goed is heb je wat binnen ....


Ik vind het erg origineel, melodieus en lekker in het gehoor. Mooie timing! Echt een albumstuk.

Een albumstuk ...... Dankjewel GertJan!!!

Stratman70
15 januari 2010, 22:38
Klinkt errug lekker dit, covermark! GJ verwoordt het goed, sluit me daarbij aan.
Eén puntje van kritiek: Ik ben niet echt kapot van je vibrato.
Maar voor de rest erg gaaf om naar te luisteren.

pasqual
15 januari 2010, 22:44
Ben er nog niet helemaal happy mee maar ben benieuwd wat jullie vinden

www.soundclick.com/covermark 2e van boven "On the way"

Reacties zijn welkom !

met je techniek mag je best wel happy zijn. wat ik kan verzinnen waar je niet al te happy mee bent is je sound. je zou eens kunnen variëren met je elementen zodat niet alles met je brugelement is gespeeld. dit zou het al eens wat spannender maken. en misschien een duidelijk(er) herkenbaar thema erin verweven ( een soort van reffrein ).

groeten Pasqual.

covermark
15 januari 2010, 23:46
@Stratman. Bedankt. Tja vibrato, misschien ook een kwestie van smaak. Het zit ook een beetje in mijn manier van spelen misschien. Naja, ik zal er eens wat meer op letten.

@Pasqual : Refreinthema is denk ik een smaakverhaal. Geluid heb je wel een punt. Om wat meer power te hebben ben ik naar de neckhumbuckert geswitched, achteraf had ik inderdaad beter op single coil hals kunnen spelen (IbanezSA260FM). Maar bedankt voor je reactie!!!

Luc-O
16 januari 2010, 10:05
Echt superlekker gespeeld en goede sound! Ik mis alleen een beetje een soort van climax, het 'vuurwerk' zeg maar. Dit stuk leent zich er namelijk wel voor om ff lekker los te gaan.

covermark
16 januari 2010, 10:49
Bedankt Luc.

Tja vuurwerk. Ik ben niet zo'n held met vuurwerk........ Snelle licks ok maar echt snel werk met shredding en tapping en dat soort dingen verzand bij mij al snel. Laat ik zo zeggen. Ik weet waar mijn beperkingen zitten :)

glennshred
16 januari 2010, 12:29
Indrukwekkend!!! begin tot eind van genoten.. voelde me ook in een zomerse
sfeer :)

F-axe
16 januari 2010, 17:09
Erg relaxed !
Heb het nr op repeat gezet :)

covermark
17 januari 2010, 17:53
Indrukwekkend!!! begin tot eind van genoten.. voelde me ook in een zomerse
sfeer :)


Erg relaxed !
Heb het nr op repeat gezet :)

Bedankt voor jullie berichtjes. Erg leuk om te lezen !!