PDA

View Full Version : patrick eglle berlin hz



gainstorm
14 januari 2010, 16:12
vorige week heb ik een patrick eglle berlin hz gekocht.
vet ding!!!maar het schijnt dat die fabriek overgenomen is.wie kan mij wat over die serie nummers vertellen??:gitarist:

KamikazaGuitar
14 januari 2010, 16:15
(Fotooos!)

marc_o
14 januari 2010, 16:16
Te gek, heb er 3 gehad, 2 Berlins en een New York.
Heb nu alleen nog een naturel Berlin Standard uit 1992.

Het serienummer is, in ieder geval bij de oudere Eggle's, toen Patrick Eggle er zelf nog werkte heel erg makkelijk. Het is namelijk gewoon de datum. Mocht dat bij jou anders zijn.....dan weet ik het niet.

Ik had overigens een prachtige Berlin Pro Deluxe, met van die parelmoer bladeren op de toets en een mooie tigerstripe top.

Heb je wellicht een foto?

Tupelo
14 januari 2010, 21:46
Ook ik is liefhebber; foto's & congrats ! :)

gainstorm
18 januari 2010, 18:30
hoe zet ik er foto,s op?????????????????????????fuck!!:blast:

richwoodplayer
18 januari 2010, 18:51
foto's uploaden naar bijvoorbeeld www.imageshack.us, en dan de link zetten tussen
of op het plaatje drukken (boven in het schermpje waar je lettertype kan veranderen) met een berg en een zonnetje erop

J-P
18 januari 2010, 23:22
Geweldig, ik heb er ook 1 gehad, een Berlin Pro, had ik nooit moeten verkopen, een prachtige groene met tijgerstreep en donkere randen. Gefeliciteerd!

Ziltoid
28 augustus 2010, 18:10
Hoi, ik heb meerdere Eggles, Pro HZ ken ik niet HT wel (Pro Hardtail).

Dit forum kan je veel wijser maken http://www.patrickeggleguitars.org/smf/
Dit forum houd zich bezig met de originele Eggles van 91 tot plus minus 97, voordat Gordon Tilley de fabriek overnam.

Erik70
28 augustus 2010, 18:31
Geweldig, ik heb er ook 1 gehad, een Berlin Pro, had ik nooit moeten verkopen, een prachtige groene met tijgerstreep en donkere randen. Gefeliciteerd!

...hier nog iemand :-(