PDA

View Full Version : Blackstar HT-Venue



DVBAS
13 januari 2010, 20:59
Ik las net op de site van blackstar dat ze een nieuwe reeks van versterkers gaan uitbrengen gebaseerd op hun ht-5, maar met hogere wattage (en nog veel meer natuurlijk ;)). En na een beetje zoeken vond ik dit:


HT Studio 20
A 20W, two channel, 1x12” combo with shared 3-way EQ plus ISF. This unit also features digital reverb, effects loop, emulated output and comes supplied with a 1-way footswitch.

■ 20 Watt valve combo ■ 2xECC83, 2xEL34 ■ Two footswitchable channels ■ 12˝ Celestion speaker ■ Enhanced tone controls ■ Patent-Applied-For Infinite Shape Feature (ISF) ■ Master volume ■ Digital reverb ■ Speaker emulated output ■ Effects loop ■ 1-way footswitch included ■ Cool vintage styling


HT Studio 20H Head
A 20W, two channel, head with shared 3-way EQ plus ISF. This unit also features digital reverb, effects loop, emulated output and comes supplied with a 1-way footswitch.

■ 20 Watt valve head ■ 2xECC83, 2xEL34 ■ Two footswitchable channels ■ 12˝ Celestion speaker ■ Enhanced tone controls ■ Patent-Applied-For Infinite Shape Feature (ISF) ■ Master volume ■ Digital reverb ■ Speaker emulated output ■ Effects loop ■ 1-way footswitch included ■ Cool vintage styling


HT Club 40
A 40W, two channel, 1x12” combo with shared 3-way EQ plus ISF. This unit also features a Voice switch for each channel, digital reverb with dark/bright switch, effects loop, emulated output and comes supplied with a 2-way footswitch.

■ 40 Watt valve combo ■ 2xECC83, 2xEL34 ■ Two footswitchable channels ■ 12˝ Celestion speaker ■ Enhanced tone controls ■ Patent-Applied-For Infinite Shape Feature (ISF) ■ Clean Voice switch ■ Overdrive Voice switch ■ Master volume ■ Digital reverb with dark/bright switch ■ Speaker emulated output ■ Effects loop ■ 2-way footswitch included ■ Cool vintage styling


HT Soloist 60
A 60W, two channel, 1x12” combo, with shared 3-way EQ plus ISF and solo boost with Body switch. This unit also features a Voice switch for each channel, digital reverb with dark/bright switch, effects loop, emulated output with 1x12/4x12 voicing and Presence. Supplied with a 4-way footcontroller.

■ 60 Watt valve combo ■ 2xECC83, 2xEL34 ■ Two footswitchable channels ■ 12˝ Celestion speaker ■ Enhanced tone controls ■ Patent-Applied-For Infinite Shape Feature (ISF) ■ Clean Voice switch ■ Overdrive Voice switch ■ Footswitchable solo boost with body switch ■ Presence ■ Master volume ■ Digital reverb with dark/bright switch ■ Speaker emulated output with 1x12/4x12 voicing ■ Effects loop with effects level switch ■ 4-way footswitch included ■ Cool vintage styling


HT Stage 60
A 60W, three channel, 2x12” combo, with 2-way EQ for ‘boutique’ channel and 3-way EQ plus ISF for Overdrive channels. This unit also features a Voice switch for each channel, Presence, Resonance, Master Volume, digital reverb with dark/bright switch, effects loop and emulated output with 1x12/4x12 select switch. Supplied with a 4-way footcontroller.

■ 60 Watt valve combo ■ 2xECC83, 1xECC82, 2xEL34 ■ Three footswitchable channels ■ 2x12˝ Celestion speaker ■ Enhanced tone controls ■ Patent-Applied-For Infinite Shape Feature (ISF) ■ Clean Voice switch ■ Overdrive 1 Voice switch ■ Overdrive 2 Voice switch ■ Presence ■ Resonance ■ Master volume ■ Digital reverb with dark/bright switch ■ Speaker emulated output with 1x12/4x12 voicing ■ Effects loop with effects level switch ■ 4-way footswitch included ■ Cool vintage styling


HT Stage 100 Head
A 100W, three channel head with 2-way EQ for ‘boutique’ channel and 3-way EQ plus ISF for Overdrive channels. This unit also features a Voice switch for each channel, Presence, Resonance, Master Volume, digital reverb with dark/bright switch, effects loop and emulated output with 1x12/4x12 select switch. Supplied with a 4-way footcontroller.

■ 100 Watt valve head ■ 2xECC83, 1xECC82, 4xEL34 ■ Three footswitchable channels ■ Enhanced tone controls ■ Patent-Applied-For Infinite Shape Feature (ISF) ■ Clean Voice switch ■ Overdrive 1 Voice switch ■ Overdrive 2 Voice switch ■ Presence ■ Resonance ■ Master volume ■ Digital reverb with dark/bright switch ■ Speaker emulated output with
1x12/4x12 voicing ■ Effects loop with effects level switch ■ 4-way footswitch included ■ Cool vintage styling


HT 112, 212 and 412 Cabinets
A range of high quality, roadready speaker cabinets loaded with Celestion speakers. Available as 1x12, 2x12, 4x12 angled and 4x12 straight.

■ 1x12 (mono), 2x12 (stereo), 4x12 (stereo) angled and 4x12 (stereo) straight formats ■ Celestion speakers


En na even zoeken zelfs prijzen gevonden:
http://www.soundsgreatmusic.com/amps/selectAmplifier.asp?brnID=297&sbc=^24^
http://www.soundsgreatmusic.com/amps/selectAmplifier.asp?brnID=297&sbc=^23^

Misschien een goed alternatief voor de gitarist die een goede betaalbare versterker wil zoals een ht-5, maar met een beetje meer volume achter de hand ;)

edit: zelfs al een soundclip:

http://www.youtube.com/watch?v=pAiwfQoEu1c

DVBAS
14 januari 2010, 17:38
Ik merk nu dat ik een fout in de titel heb gezet, het moet HT-venue zijn in plaats van venue. Zou iemand dit alsjeblieft willen veranderen?

Alvast dank u en sorrie voor de overlast ;)

EGH
15 januari 2010, 15:01
Gaaf! Die HT-5 heeft als eens serieus op mijn verlanglijstje gestaan, maar toen tochmaar niet gedaan vanwege het te lage Wattage. Kan daarom niet wachten die HT-20 te proberen :crazyhappy:

marc_o
15 januari 2010, 15:41
Ha, goede lijn zo te zien. Hoop dat ze degelijk zijn, ben erg te spreken over de HT-dual, maar hoor afgezien van het leuke geluid toch redelijk wat slechte berichten over de duurzaamheid van de HT-5 combo's...

ibanez260
18 januari 2010, 19:42
Weet iemand toevallig in welke prijsklasse die 20 watter zou liggen??

MarkS
18 januari 2010, 20:36
Ha, goede lijn zo te zien. Hoop dat ze degelijk zijn, ben erg te spreken over de HT-dual, maar hoor afgezien van het leuke geluid toch redelijk wat slechte berichten over de duurzaamheid van de HT-5 combo's...

Is dat zo? (Afgezien van de amp van een forumlid die in rook op ging)

DVBAS
18 januari 2010, 20:38
Volgens de site die ik gepost heb is de combo 449 pond, dus zo rond de 520 euro waarschijnlijk.

ibanez260
18 januari 2010, 20:39
ok :) dat word de mijne

Il_Falco
18 januari 2010, 22:45
Ik ga deze volgen....

Mitch
18 januari 2010, 23:00
Nou, zo lang ze die ISF overal in blijven proppen hoef ik ze niet te proberen...

EGH
18 januari 2010, 23:19
Nou, zo lang ze die ISF overal in blijven proppen hoef ik ze niet te proberen...

Die ISF is juist datgene wat Blackstar voor mij interessanter maakt dan andere amps in die prijsklasse. Wat heb je tegen die ISF functie?

MarkS
18 januari 2010, 23:29
Voor Mitch kent de ISF knop maar 1 bruikbare setting/sweetspot and therefore useless.

m@rijn
18 januari 2010, 23:45
super! Die HT-5 heb ik ook niet gekocht omwille van het lage wattage. Maar 20W moet al goed te doen zijn :)
De 100W head kost trouwens maar 600 pond (een dikke 750€ schat ik zo, de pond staat in elk geval heel laag).

heerlijk geluid kwam uit dat 5HT-bakje, ik verkies het geluid boven mijn JCM 800 2210. Alleen jammer van de lage wattage, daarom heb ik het dus bij de jcm gehouden. Maar als die HT-100 head even vet klinkt als de HT-5 :o, dan weet ik wat te kopen!

Magic Bean
19 januari 2010, 01:02
Gaaf! Als ik weer in een band zou gaan spelen dan wist ik het wel!
Al lijkt me de Series One dan ook heel interessant...

marc_o
19 januari 2010, 09:31
Is dat zo? (Afgezien van de amp van een forumlid die in rook op ging)


Het is zo dat ik dat her en der hoor ja, niet iedereen met een HT-5 zit op Gitaarnet natuurlijk. De HT-5 is natuurlijk ook niet echt ontworpen voor optredens, en natuurlijk kun je een eindje komen wanneer je e.e.a. goed uitversterkt. Het is een beest voor thuis en studio, en ik verwacht dat de zwaardere HT het beter zullen doen, ben er zeker benieuwd naar!

Mitch
19 januari 2010, 14:53
Voor Mitch kent de ISF knop maar 1 bruikbare setting/sweetspot and therefore useless.
Met de theorie dat je 'm dan voor meerdere amps met meerdere voicings geschikt zou kunnen maken als je het over toepassing binnen een pedaal hebt. En eigenlijk vind ik het daar al de plank mis slaan. Om die functie dan in een amp te stoppen vind ik echt overkill. Of beter gezegd: het maakt het zoeken naar de juiste klank ingewikkelder en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hoe meer toonregeling je in een circuit stopt, hoe verder je af komt te staan van een echt goeie sound.

marc_o
19 januari 2010, 15:01
Nou Mitch, dat ben ik erg met je oneens.
Ik spreek nu voor de pedalen waar de ISP ook op zit. het verschil lijkt wellicht niet eens zo heel groot, maar wanneer je er een direct recording mee maakt, heb je een wereld van verschil en ga je daadwerkelijk van British naar USA, uiteraard is dit het best te merken wanneer de gain binnen de perken gehouden wordt.
Daarbij kun je met deze functie 'm beter aanpassen op versterkers wanneer je 'm als boost of drive gebruikt....erg bruikbaar naar mijn mening.
met een beetje tweaken heb je er niet zomaar een miskoop aan. Je zult maar een mooi boetiekpedaal kopen wat op de ene amp te gek klinkt en op de andere niet (Ik heb er een paar, kan ik je vertellen, en jij vast ook), dat is hier toch voor een deel mee op te lossen.

Jellyfish00
19 januari 2010, 16:38
http://www.youtube.com/watch?v=rk7JOlH408o

ruezzz
19 januari 2010, 17:05
Hier het forumlid waarvan de HT-5 in rook opging... ;-)

Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de 20 en 40 watters, hoewel ik maar beter meteen richting de 40 watter kan gaan.
Ondanks dat de HT-5 er aan is gegaan is het ding me bijgebleven als een genot om op te spelen. LP of Strat inprikken en gaan!!!

Jellyfish00
19 januari 2010, 17:51
Hier het forumlid waarvan de HT-5 in rook opging... ;-)

Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de 20 en 40 watters, hoewel ik maar beter meteen richting de 40 watter kan gaan.
Ondanks dat de HT-5 er aan is gegaan is het ding me bijgebleven als een genot om op te spelen. LP of Strat inprikken en gaan!!!

Jammer dat de 40 en 60-watt versies alleen als combo verkrijgbaar zijn, een head zou ideaal zijn.

RS-Rik
19 januari 2010, 18:06
Ja die HT5 kan wel iets meer headroom gebruiken op t overdrive kanaal.

Maargoed dan leer je je volumepot kennen.

Mitch
19 januari 2010, 19:54
Nou Mitch, dat ben ik erg met je oneens.
Ik spreek nu voor de pedalen waar de ISP ook op zit. het verschil lijkt wellicht niet eens zo heel groot, maar wanneer je er een direct recording mee maakt, heb je een wereld van verschil en ga je daadwerkelijk van British naar USA, ...

Daarbij kun je met deze functie 'm beter aanpassen op versterkers wanneer je 'm als boost of drive gebruikt....erg bruikbaar naar mijn mening.

Het zou ook wel heel klef worden als we het overal over eens waren ;)
Ik heb juist het meest geëxperimenteerd met de 'direct' sound via de speaker emulated output. En daar vond ik 'm juist het meest tegenvallen. Het bereik is absoluut groot, maar de sweetspot was voor mij erg klein.
Het samenwerken met amps, sja... laat ik het zo zeggen: mijn uitermate Britsh sounding amp kreeg toch een redelijk verneukte toon, ook met de ISF in de British hoek. Maar goed, ik wil niet teveel uitwijden over de HT Dual, het ging hier immers om de Venue.

Il_Falco
10 februari 2010, 17:23
Iemand ze al gezien in de winkels? geprobeerd? Zou 20 watt genoeg zijn om clean toe te komen in een band?

Dude
10 februari 2010, 19:38
http://www.youtube.com/watch?v=rk7JOlH408o

GAAAAAAF zeg !

echt te gek

Il_Falco
5 maart 2010, 08:55
Schopje! Heeft iemand hem al geprobeerd?

strate
5 maart 2010, 10:16
Ik heb 'm al getest en heb het volgende even uit mn eigen topic boogie clean - bluesy drive gekopiëerd. Het is wel een vrije korte review, dus als je nog meer wilt weten: vraag maar raak!

Blackstar HT Studio 20H + bijbehorende 2x12 cabinet had getest. Dit is de nieuwe serie van Blackstar, lijkt behoorlijk veel op de HT-5, maar heeft deze 20 watt. Het was een zeer gaaf ding, biedt veel waar voor z'n geld! Met de ISF potmeter kun je traploos draaien tussen Amerikaanse en Britse sound, en alhoewel er niet heel veel verschil tussen die twee zit, kon je er net dat beetje meer mids, donkerheid of helderheid uit halen. Hij klonk gewoon erg goed, maar is voor mij niet bluesy genoeg. Speel je rock en soortgelijke, dan is dit wel een zeer interessante amp!

LPplayer
5 maart 2010, 17:33
Yes indeed!
Heb net een opnamesessie mee achter de rug (tvopnames en dvd)
Superamp voor als je als band in-ear speelt. Tja als gitarist wil je natuurlijk nog een amp hebben voor de echte buizenfeel. Dit ding is echt superchill.
Kan wel iets meer headroom gebruiken idd op beide kanalen, maar opzich zeer puike sound voor het geld.
Ben benieuwd naar de 20 en 40 watt versies :)


Ik heb 'm al getest en heb het volgende even uit mn eigen topic boogie clean - bluesy drive gekopiëerd. Het is wel een vrije korte review, dus als je nog meer wilt weten: vraag maar raak!

Blackstar HT Studio 20H + bijbehorende 2x12 cabinet had getest. Dit is de nieuwe serie van Blackstar, lijkt behoorlijk veel op de HT-5, maar heeft deze 20 watt. Het was een zeer gaaf ding, biedt veel waar voor z'n geld! Met de ISF potmeter kun je traploos draaien tussen Amerikaanse en Britse sound, en alhoewel er niet heel veel verschil tussen die twee zit, kon je er net dat beetje meer mids, donkerheid of helderheid uit halen. Hij klonk gewoon erg goed, maar is voor mij niet bluesy genoeg. Speel je rock en soortgelijke, dan is dit wel een zeer interessante amp!

Il_Falco
8 maart 2010, 11:12
Ik heb 'm al getest en heb het volgende even uit mn eigen topic boogie clean - bluesy drive gekopiëerd. Het is wel een vrije korte review, dus als je nog meer wilt weten: vraag maar raak!

Blackstar HT Studio 20H + bijbehorende 2x12 cabinet had getest. Dit is de nieuwe serie van Blackstar, lijkt behoorlijk veel op de HT-5, maar heeft deze 20 watt. Het was een zeer gaaf ding, biedt veel waar voor z'n geld! Met de ISF potmeter kun je traploos draaien tussen Amerikaanse en Britse sound, en alhoewel er niet heel veel verschil tussen die twee zit, kon je er net dat beetje meer mids, donkerheid of helderheid uit halen. Hij klonk gewoon erg goed, maar is voor mij niet bluesy genoeg. Speel je rock en soortgelijke, dan is dit wel een zeer interessante amp!

Mooie review!

Blijft de clean 'clean'? kan je er een randje uithalen? Is er genoeg volume om clean in een band te spelen? reageert de eq goed? Hoor je een plop als je met de footswitch schakelt tussen de twee kanalen?

Ik heb gemerkt dat de 20 en 40 watt combo's geen speaker out hebben. jammer!

strate
8 maart 2010, 18:09
Mooie review!

Blijft de clean 'clean'? kan je er een randje uithalen? Is er genoeg volume om clean in een band te spelen? reageert de eq goed? Hoor je een plop als je met de footswitch schakelt tussen de twee kanalen?

Ik heb gemerkt dat de 20 en 40 watt combo's geen speaker out hebben. jammer!

De clean blijft op hoger volume ook clean, hoever ik het kan beoordelen, ik heb hem niet op erg hoog volume getest. Daarvoor zou je hem denk ik zelf even moeten proberen, maar als je band niet al te hard gaat zou het wel kunnen denk ik. Zoals ik het me nu nog kan herinneren, waren de clean en overdrive echt 'gescheiden' door middel van twee kanalen.
De EQ reageert goed. Reageert beter dan Fenders, maar niet zo goed als Mesa Boogie, waar een kleine verandering meteen een enorm verschil levert. Ook helpt de ISF knop je om net je sound wat te veranderen, het is een soort tone knop, al weet ik niet zeker of ik dat de juiste naam is, maar het levert geen enorm verschil, maar net dat beetje wat handig kan zijn. Leuke feature!
Heb de footswitch niet uitgeprobeerd helaas..
Het is wel jammer inderdaad dat ze geen speaker out hebben, is altijd erg handig!
Een randje eruit halen is wel lastig hoor moet ik zeggen, het is wel mogelijk maar vrij moeilijk doordat je met de gain knop tussen clean en overdrive in moet gaan zitten. Het is of clean, of meteen een hoop overdrive en om daartussen te gaan zitten, dus een randje, is heel voorzichtig aan de gain knop draaien en dan kan het je lukken. Maar hij is dus meer gemaakt voor wat meer gain.
Nog meer vragen? Vraag het gerust!

Il_Falco
8 maart 2010, 20:03
Bedankt voor de antwoorden! Nu gebruik ik mijn versterker vaak op clean en een drive pedaal voor het zwaardere werk en draai hem dan terug naar een randje. zou dit met het drive kanaal ook lukken? Pakt hij goed pedaaltjes?

Eigenlijk zou ik hem beter gaan testen, maar ik heb hem nog nergens gezien in West vlaanderen...

strate
8 maart 2010, 20:44
Bedankt voor de antwoorden! Nu gebruik ik mijn versterker vaak op clean en een drive pedaal voor het zwaardere werk en draai hem dan terug naar een randje. zou dit met het drive kanaal ook lukken? Pakt hij goed pedaaltjes?

Eigenlijk zou ik hem beter gaan testen, maar ik heb hem nog nergens gezien in West vlaanderen...

Bedoel je dat je met de volume-pot van je gitaar de drive van de blackstar terugbrengt? Ik weet niet echt of dat zou lukken, het is alweer eventjes terug dat ik hem getest heb, maar ik dacht dat de amp vrij goed op je aanslag reageerde en dus zal het trucje met je volume-pot ook wel werken. Het klinkt een beetje onlogisch, maar ik hoop dat je het snapt!
Pedaaltjes heb ik er niet op geprobeerd. Misschien dat je een keer een dagje naar Den Haag toe kan gaan of is dat te ver weg?

Il_Falco
9 maart 2010, 08:38
Bedoel je dat je met de volume-pot van je gitaar de drive van de blackstar terugbrengt? Ik weet niet echt of dat zou lukken, het is alweer eventjes terug dat ik hem getest heb, maar ik dacht dat de amp vrij goed op je aanslag reageerde en dus zal het trucje met je volume-pot ook wel werken. Het klinkt een beetje onlogisch, maar ik hoop dat je het snapt!
Pedaaltjes heb ik er niet op geprobeerd. Misschien dat je een keer een dagje naar Den Haag toe kan gaan of is dat te ver weg?

West-Vlaanderen (België) --> Den haag is inderdaad wel iets te ver weg. Maar het is al geruststellend dat hij goed op de volume-pot reageert. Het was duidelijk ;)
De HT-5 schijnt goed met pedalen te zijn. de HT-20 dan ook maar zeker?
Bedankt voor de antwoorden Strate!

LPplayer
9 maart 2010, 14:02
Deze versterker reageert echt heel goed op aanslag.
Ook als je je volumepotmeter terugdraait of een volumepedaal gebruikt breekt het heel mooi op.
Persoonlijk hou ik meer van de britse kant van de versterker en vind ik het daar ook lekkerder klinken.
Echt heel cool!


Bedoel je dat je met de volume-pot van je gitaar de drive van de blackstar terugbrengt? Ik weet niet echt of dat zou lukken, het is alweer eventjes terug dat ik hem getest heb, maar ik dacht dat de amp vrij goed op je aanslag reageerde en dus zal het trucje met je volume-pot ook wel werken. Het klinkt een beetje onlogisch, maar ik hoop dat je het snapt!
Pedaaltjes heb ik er niet op geprobeerd. Misschien dat je een keer een dagje naar Den Haag toe kan gaan of is dat te ver weg?

strate
9 maart 2010, 20:42
West-Vlaanderen (België) --> Den haag is inderdaad wel iets te ver weg. Maar het is al geruststellend dat hij goed op de volume-pot reageert. Het was duidelijk ;)
De HT-5 schijnt goed met pedalen te zijn. de HT-20 dan ook maar zeker?
Bedankt voor de antwoorden Strate!

aah dacht even dat het Zeeland was, sorry. De verkoper zei dat je de HT-20 eigenlijk kunt zien als een HT-5 maar dan met 20 watt. Ze lijken qua opbouw dus veel op elkaar dus zal de kans ook wel groot zijn dat de HT-20 ook goed met pedalen is!

Il_Falco
10 maart 2010, 09:11
aah dacht even dat het Zeeland was, sorry. De verkoper zei dat je de HT-20 eigenlijk kunt zien als een HT-5 maar dan met 20 watt. Ze lijken qua opbouw dus veel op elkaar dus zal de kans ook wel groot zijn dat de HT-20 ook goed met pedalen is!

Np. Nou, dat klinkt dan ook veel belovend! als ik er mijn handen op krijg, is het de mijne, vrees ik... :soinnocent:

deefke666
10 maart 2010, 09:20
Np. Nou, dat klinkt dan ook veel belovend! als ik er mijn handen op krijg, is het de mijne, vrees ik... :soinnocent:

i hear you haha :mmmm:

strate
10 maart 2010, 17:48
Np. Nou, dat klinkt dan ook veel belovend! als ik er mijn handen op krijg, is het de mijne, vrees ik... :soinnocent:

haha, als je hem hebt uitgeprobeerd laat dan even weten wat je ervan vond en of je hem misschien al wel hebt gekocht;) vind het wel even leuk om te horen!

Jellyfish00
10 maart 2010, 21:41
Ik heb de HT-20 geprobeerd, de combo-versie. Vond hem aardig. Had een soort grotere krachtigere versie van de HT-5 verwacht, maar hij klonk toch anders. Wel een lekkere amp als je into rock bent, en clean is ook voldoende, hij is echter te modderig en fuzzy om echt metal mee te kunnen spelen. Misschien dat het met een pedaaltje beter te doen is, maar ik vond op dat vlak de HT-5 toch een betere kandidaat dan de 20. Al met al best toch een lekker versterkertje, alleen niet mijn ding.

Fender83
29 maart 2010, 11:11
Heeft iemand de HT club 40 of de HT Stage 60 al uitgeprobeerd?
Zouden deze ook geschikt zijn voor voor thuis gebruik, naast het gebruik op podium/oefenruimte? 40 of 60 watt is natuurlijk best wel heel veel... :)

RoelSmoel
1 april 2010, 20:50
Zo, dan schop ik hem ook nog even.

Ik ben aan het zoeken naar een versterker met meer dan 5 watt, liefst Blackstar, en toen kwam ik bij de HT20 en HT40 uit, iemand deze 2 al getest? Het gaat zich vooral erom voor hardrock en wat Metallica te spelen.

strate
1 april 2010, 23:03
Zo, dan schop ik hem ook nog even.

Ik ben aan het zoeken naar een versterker met meer dan 5 watt, liefst Blackstar, en toen kwam ik bij de HT20 en HT40 uit, iemand deze 2 al getest? Het gaat zich vooral erom voor hardrock en wat Metallica te spelen.

als je 1 pagina terug gaat in dit topic zie je mijn review;)

RoelSmoel
2 april 2010, 16:47
als je 1 pagina terug gaat in dit topic zie je mijn review;)

Gelezen, ik doelde vooral op de 20 watt top en de 40 watt combo.

strate
3 april 2010, 20:23
Gelezen, ik doelde vooral op de 20 watt top en de 40 watt combo.

Maare ik heb toch ook de 20 watt top getest? Al zijn meerdere reviews natuurlijk erg handig!

RoelSmoel
3 april 2010, 22:45
Maare ik heb toch ook de 20 watt top getest? Al zijn meerdere reviews natuurlijk erg handig!

Argh, ik moet eens leren lezen, excuses..

Weet iemand of het klopt dat ze pas midden juni leverbaar zijn?


En nog iets, iemand de 40 watt combo getest?