PDA

View Full Version : vandaag in de krant gelezen... (NHD)



Brewskie
13 januari 2010, 18:38
...in het Noordhollands Dagblad

Eigenaar spoort gestolen gitaren op

ALKMAAR - De eigenaar van twee gestolen gitaren heeft zelf de dief en de instrumenten achterhaald.
De elektrische gitaren waren tussen 9 en 11 januari gestolen uit een niet afgesloten auto, die aan de Nieuwpoortslaan in Alkmaar geparkeerd stond. Na ontdekking van de diefstal ging de eigenaar alle muziekwinkels in de stad af, op zoek naar zijn instrumenten. Hij kwam maandag in een winkel in Alkmaar waar op dat moment een 62-jarige man de gitaren te koop aanbood. Hij belde de politie, die de man aanhield. Deze verklaarde de gitaren te hebben gevonden. Niettemin werd hij in verzekerde bewaring gesteld.



Toch vreemd dat de eigenaar de gitaren twee dagen in een auto laat liggen, die niet afgesloten is. Mijn conclusie: Met deze koude heb je geen liefdesrelatie met de gitaren.

Ik vraag me dan altijd af of ze die man dan in de tussentijd bezig hebben gehouden of gewoon geconfronteerd hebben en na een vechtpartij gewoon samen met het winkelpersoneel met tie-raps hebben vastgebonden.

Wie weet welke winkel het was ?

lindstrom
14 januari 2010, 15:21
Tjah, Ik probeer altijd alles uit de auto te hebben wanneer ik de auto niet in het zicht heb, met andere woorden, mits mogelijk laat ik niks van waarde in de auto liggen, ook niet voor 5 minuten.

wel fijn dat hij zijn gitaren terug heeft.

Brewskie
14 januari 2010, 22:50
Ja, soms heb je geluk dat je net op het juiste moment in de juiste winkel bent.

Plant
16 januari 2010, 14:39
... Deze verklaarde de gitaren te hebben gevonden.

Waarom vind ik dit soort dingen nou nooit :seriousf:

Brewskie
16 januari 2010, 19:15
Waarom vind ik dit soort dingen nou nooit :seriousf:

Omdat jij waarschijnlijk niet bij alle auto's naar binnen loopt te kijken of er iets van waarde in ligt, alsmede aan de deuren te voelen of ze op slot zijn.

FrankC
16 januari 2010, 22:01
...in het Noordhollands Dagblad

Eigenaar spoort gestolen gitaren op

ALKMAAR - De eigenaar van twee gestolen gitaren heeft zelf de dief en de instrumenten achterhaald.
De elektrische gitaren waren tussen 9 en 11 januari gestolen uit een niet afgesloten auto, die aan de Nieuwpoortslaan in Alkmaar geparkeerd stond. Na ontdekking van de diefstal ging de eigenaar alle muziekwinkels in de stad af, op zoek naar zijn instrumenten. Hij kwam maandag in een winkel in Alkmaar waar op dat moment een 62-jarige man de gitaren te koop aanbood. Hij belde de politie, die de man aanhield. Deze verklaarde de gitaren te hebben gevonden. Niettemin werd hij in verzekerde bewaring gesteld.



Toch vreemd dat de eigenaar de gitaren twee dagen in een auto laat liggen, die niet afgesloten is. Mijn conclusie: Met deze koude heb je geen liefdesrelatie met de gitaren.

Ik vraag me dan altijd af of ze die man dan in de tussentijd bezig hebben gehouden of gewoon geconfronteerd hebben en na een vechtpartij gewoon samen met het winkelpersoneel met tie-raps hebben vastgebonden.

Wie weet welke winkel het was ?

Oef, dan BRAND je van binnen als je iemand met jouw gitaren daar ziet staan. En dan maar rustig blijven en de politie bellen.