PDA

View Full Version : hallo enzo



mokumhum
13 januari 2010, 17:04
Hoi allemaal

ff introduceren bij deze,

Uit Amsterdam,ben 39 jaar, speel vanaf 16e diverse stijlen (amateur) , blues, rock, beetje jazz en heb 2 mg100 amps, sinds vorige week een GT10 van Boss, en een stuk of 9 gitaren, mx300 lexicon, etc etc.

Zit in band, we repeteren elke week.
beetje babbelen over leuk speelgoed is altijd fun dus vandaar dat ik hier kom kijken. Wellicht kan ik er nog wat van opsteken want de techniek is allemaal moeilijk te volgen vandaag de dag voor me.

Have a good day.
Laterz.

ellisvertellis
13 januari 2010, 17:22
Welkom! Zit je al lang in je band? Kunnen we je ergens zien spelen?

macwilliams
13 januari 2010, 19:58
Welkom op het allermeest gezellige forum van de Benelux
Net als jij keuvelen wij graag over gitaren en gitaar gerelateerde zaken.
Er zijn diverse topics waar je je vast prachtige spullen kun tentoon sprijden.

In electrische gitaren is er een topic genaamd post je collectie.
Maak mooie foto's van je gitaren en laat ons kwijlen.

Hep fun.

Rich69
14 januari 2010, 10:22
Welkom, Mokumhum,

Als je eens een linkje wilt posten naar de website van je band of naar youtube optreden van je, dan graag. :cooler:

Groeten,

Richard

mokumhum
14 januari 2010, 18:40
Welkom! Zit je al lang in je band? Kunnen we je ergens zien spelen?

Ik zit een maandje of 3 bij de band, optredens gaan we ergens in de zomer mee beginnen denk ik.

mazzel

mokumhum
14 januari 2010, 18:46
In electrische gitaren is er een topic genaamd post je collectie.
Maak mooie foto's van je gitaren en laat ons kwijlen.


Hm. Leuk idee, met die gedachte zat ik al een tijdje te spelen. Mischien op me website tzt, met wat beschrijvingen en profiel-dingetje erbij enzo.
Tips en do's en don'ts zijn uiteraard van harte welkom.

Cheers

mokumhum
14 januari 2010, 19:11
Welkom, Mokumhum,

Als je eens een linkje wilt posten naar de website van je band of naar youtube optreden van je, dan graag. :cooler:

Groeten,

Richard

Een youtube link zat ik al een tijdje aan te denken en we zouden het wel willen, alleen is eea me nog niet duidelijk van hoe het nou echt precies zit met de Camorra (buma/stemra) enzo.

For now lijkt het embedden vooralsnog geen probleem te zijn als ik de media mag geloven, maar ik heb zo'n vermoeden dat het laatste woord hierover nog niet is gevallen. Op mij komt de publieke berichtgeving eigenlijk een beetje over alsof er een soortement van tijdelijke wapenstilstand is tussen de Camorra en Youtube.
Voorlopig begin ik er nog maar niet aan denk ik. ff kat uit de boom kijken en beetje grasduinen op deze forums.

Mischien is er wat mogelijk met een common license ofzo, want het liefst zou ik iets zetten op eigen website zonder link.

Ciao !