PDA

View Full Version : Smooth player



Tuckson
13 april 2003, 22:52
Hai,

Klein vraagje. Weet iemand een deugdelijk stukkie software waarmee je nummers (Wav of mp3 of zo?) kunt afspelen zonder dat daarmee ook de toonhoogte verandert? Dat vergemakkelijkt het uitpluizen van en meespelen met solo's iets.

Mvg,

jorrit
28 april 2003, 17:18
geen software maar wel wat anders....ibanez heeft een soort van opname apparaatje dat goed schijnt te werken ... rock and play ofzo...

jorrit
28 april 2003, 17:18
geen software maar wel wat anders....ibanez heeft een soort van opname apparaatje dat goed schijnt te werken ... rock and play ofzo...

SomeDude
28 april 2003, 17:43
Er zijn plugins voor winamp die doen wat jij zoekt. Moet je maar eens kijken bij plugins op http://www.winamp.com

Mithrandir
28 april 2003, 19:41
programma's als cool edit pro, cakewalk, soundforge en wavelab hebben vaak wel zo'n functie. En vaak heet die functie "time-stretch" of "stretch".

In cool edit pro en wavelab zit ie zeker.

Antal
28 april 2003, 19:43
Met Cool Edit Pro kan. je moet dan wel elk nummer apart bewerken. Die plugin in winamp kan ook, maar die schijnt bij veel mensen vast te lopen heb ik begrepen.

Mithrandir
28 april 2003, 19:47
Uiteraard moet je elk nummer dan apart bewerken ja, tenzij je een script schrijft voor Cool Edit die een directory met nummers doorloopt en die allemaal met een bepaalde factor vertraagd. Een beetje moeite voor zoiets moeten doen is niet erg :smile:

En die plug-ins vooor winamp vetrouw ik nooit echt.

Tuckson
28 april 2003, 20:23
Hai,

Bedankt voor jullie suggesties. Het zijn er meer dan ik mocht hopen. We gaan ze allemaal na.

Mvg