PDA

View Full Version : Zeg het voort



Platyhelminthes
10 januari 2010, 21:22
Ik weet dat dit compleet het verkeerde deel van het forum is maar ik wil dat zo veel mogelijk mensen dit te weten komen:

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=571831&page=28

Mij hebben ze jammer genoeg al te pakken gehad.. Maar des te meer reden om ervoor te zorgen dat dit andere mensen niet overkomt!

Dus als er iemand een mailtje krijgt over Ferdinant bolstraat 49 in Utrecht, lekker laten gaan en absoluut GEEN geld overmaken.

Weet niet of deze post zin heeft, maar ik probeer alles te doen om de voorkomen dat deze klootzakken nog meer mensen naaien.

macwilliams
10 januari 2010, 22:29
Ellegirlforum:???: godverdegodverdegodver laat ze maar komen.

Platyhelminthes
10 januari 2010, 23:11
Ja je verzint t niet... En ik ben ook echt per ongeluk op dat forum terecht gekomen... Maar goed, ik probeer alles te doen wat in mijn mogelijkheden ligt om te voorkomen dat dit soort ongein nog verder uit de hand loopt. Dus vandaar heb ik het maar gepost op de fora waar ik lid van ben

Platyhelminthes
10 januari 2010, 23:43
Hmm, besef me nu dat het niet heel duidelijk is.. :soinnocent:

Het gaat om een 'studenten huis' in Utrecht wat een huis blijkt te zijn wat helemaal niet is van de mensen die beweren dat het hun huis is.. (er was zelf ingebroken in het pand dat ze lieten zien..)
Zijn vrij veel mensen die er rondgekeken hebben en ik probeer die mensen ervan te behoeden geld over te maken naar deze figuren..

Sorry voor de eerste post, was zeer boos en erg teleurgesteld.