PDA

View Full Version : hoi, Even voorstellen



Kampenaar
10 januari 2010, 21:11
Bij deze stel ik me even voor zodat jullie ongeveer weten wie jullie voor je hebben.

Ik ben Arie ter Wal, Ben 16 jaar oud. Ik verander op 9 maart van leeftijd. Ik woon in Kampen in Overijssel. Als je Zwolle kan vinden lukt Kampen vinden ook wel ;). Ik zit in op het Deltion college, volg de opleiding beveiliger 2. Ik heb huisdieren, namelijk: 3 jonge slangen( 1 kousenbandslang en 2 rattenslangen) een konijn, een gerbil en wat vissen.

Ben sinds een jaar en een paar maanden in het bezit van een electrische beginnersgitaar van richwood, Met versterker en van alles d`r op en d`r aan. Sinds dien ben ik bezig met deze geweldige hobby. Mijn favoriete muziekstijlen liggen rond de metal en hardrock met wat gothic invloeden. Wat ik bespeel zijn meestal rifjes van de bands: Delain, Korn, Meshuggah, Rammstein, within temptation en nog wat enkele nummers. Maar ik bedenk ook zelf wat. Het is dan ook niet wonderlijk dat mijn gitaar erg laag gestemd staat ( doorgaans in B standaard) Het klinkt daarom een beetje modderig ( But i like it :)). Ik ga daarom binnenkort een 7 snarige gitaar aanschaffen.

Ik heb me voor dit forum aangemeld omdat ik graag over mijn hobbies praat en zodat ik makkelijk om info en meningen kan vragen.

Ik zal binnenkort even een foto van mezelf en van mijn uitrusting op het forum parkeren. :strat:

geert1976
10 januari 2010, 22:31
Welkom Arie, grappig, nog iemand die op 9 maart verjaart (ik ook):ok: