PDA

View Full Version : Deze Elektrische Gitaar een goede Keuze?



GuiTaRiStic
10 januari 2010, 16:17
hallo allemaal!

ben al een tijdje bezig met kijken voor een elektrische gitaar!
ik heb véél gelezen, véél advies gekregen waardoor ik door de bomen het bos niet meer kan zien :???:
ben ook in de winkels gaan kijken, de squier classic vond ik lekker klinker, maar die was alleen al rond de 349..de ibanez was meer soort van bass geluid..
ze hebben meer laten horen, maar op dat moment hoor je echt van alles waardoor je echt geen keuze meer kan maken..

Ik ben een beginner, maar ben erg muzikaal ingesteld en leer vrij snel, speelde zelf Keyboard, en af en toe pingelde ik op de saz. ik weet dat ik elekt. gitaar niet snel beu zal worden.

ik wil vooral een veelzijdig gitaar speel;meer oud rock, blues, jazz, pop en mischien voor uitdaging metal,maar niet te veel..

wil zowizo een niet al té beginners gitaar maar its er tussenin, wil namelijk wel het gevoel hebben dat ik gitaar speel :)..
Wil er niet veel aan besteden, (student) maar ook geen fruts dingetje, rond de 300 zal wel goed zijn..en mocht ik echt zo goed spelen later, dan kan ik later voor een duurdere gaan investeren toch? of is dat geen goede instelling?

ik dacht aan de squier affinity hss pack bij Rockpalace.nl ;http://www.rockpalace.com/product/Squier-Affinity-Strat-Pack-HSS-Red-150-Bullet
is dat wat of moet ik echt wat anders samenstellen? zoals hier http://www.rockpalace.com/bundel/Super-Starter-Rockset
of is squier echt niets? hooo ik weet het echt niet :(:(

wil trouwens alleen thuis spelen(versterker met effecten zal wel gaaf zijn)en niet te hoge Watt (de buren :p)

ik hoop dat jullie mij er snel eruit kunnen helpen, want alsmaar geen keuz hebben maakt me gek :nervous: ik wil zo snel mogelijk beginnen :punk:

Hoop dat ik er echt wat aan zal hebben hier!

Alvast bedankt!:makeup:

Exi
10 januari 2010, 16:31