PDA

View Full Version : ESP eclipse II



Charlotte__
10 januari 2010, 12:04
Dag mede-gitaristen,

Ik heb mijn oog laten vallen op de ESP eclipse II, maar ik heb hem jammergenoeg nog niet gezien in de gitaarwinkels in de buurt. Ik ben zeker van plan om hem een keertje ergens te gaan testen (als ik hem ergens vind). Maar ik zou graag weten wat jullie van deze gitaar vinden, als jullie er al ervaring mee hebben.

Alvast bedankt! ;)

Braindead
10 januari 2010, 14:35
Ik heb de ESP 1 ctm Floyd Rose en apart from the EMG's is het een zeer goede gitaar. Goede componenten zeer goed speelcomfort en prachtige looks. Maar voor een gitaar waar je zoveel bankbiljetjes moet neertellen zou ik toch wel even gaan testen (wat ik overigens niet heb gedaan toen hehe). Ik heb hem blind gekocht maar een optie zonder emg's was er niet van deze dus ik had zowiezo geen keus.

En voor het testen van esp kan je bijvoorbeeld ook naar Music Produktiv gaan of Music Store (duitsland)

wrvh
10 januari 2010, 14:55
Wat zijn die dingen hier duur! Zelfs in Duitsland nog 1600 euro...

Als je de douane kan omzeilen kan je voor hetzelfde geld een retourtje USA kopen en hem daar aanschaffen ;)

(Kom toevallig net terug uit de States en wilde stiekem ook zo'n ding kopen. Uiteindelijk niet gedaan, stom, want daar kosten ze omgerekend ongeveer 1000 euro...)

Wel een fijne gitaar trouwens ;)

Malle Eppie
10 januari 2010, 16:19
Wat zijn die dingen hier duur! Zelfs in Duitsland nog 1600 euro...

Als je de douane kan omzeilen kan je voor hetzelfde geld een retourtje USA kopen en hem daar aanschaffen ;)

(Kom toevallig net terug uit de States en wilde stiekem ook zo'n ding kopen. Uiteindelijk niet gedaan, stom, want daar kosten ze omgerekend ongeveer 1000 euro...)

Wel een fijne gitaar trouwens ;)

Douane is volgens mij niet zo moeilijk. Gewoon de allergoedkoopste Stagg meenemen in gitaarkoffer, die in de USA ritueel verbranden, een ESP (danwel andere gitaar) aanschaffen voor een mooie prijs en deze weer retour meenemen onder het mom van; 'Ik wilde eens kijken hoe mijn gitaar in de USA klinkt! Het is echt dezelfde, hoor!'