PDA

View Full Version : Noble is de naam!



Noble
9 januari 2010, 13:42
Maar Ferry mag natuurlijk ook, want zo heet ik echt.
Ik ben sinds een jaar en een paar maandjes totaal gek van gitaarspelen toen ik op mijn trouwdag van mijn kersverse vrouw een semi-akoestische gitaar kreeg.

Sindsdien ben ik lekker bezig, al was het in het begin zeer imponerend allemaal, zes van die snaren op een rijtje.
Nu anderhalf jaar verder gaat het wel een stuk beter, zoals jullie misschien wel herkennen gaat het echt in grote vlagen, soms.

Van de zomer heb ik er een volle akoestische Washburn bijgekocht, en sinds een weekje ben ik in het bezit van een Londen City Comet Telecaster.
Beide aangeschaft na hier de nodige reviews te hebben gelezen. Ik lees dus veel, maar vond het nu tijd om ook eens iets te laten horen.

Bij deze bedankt allemaal, dat ik van jullie knowhow gebruik heb mogen maken!
I'll check in more regularly from now on..
:noob:

Robtuner
9 januari 2010, 15:14
Welkom:hippie:
Foto's?

Noble
10 januari 2010, 14:27
Hier een fotootje van mij met mn nieuwe Washburn. Op de achtergrond de zwarte Morgan, en de bass van Cort. Laatste heb ik onlangs verkocht, en daarna de Comet gekocht. Hier heb ik dan nog geen foto's van. Verder zie je veel platen op de achtergrond, aangezien ik hiervoor ongeveer 12 jaar als dj aan de weg heb getimmerd. :)

http://94.100.116.35/810900001-810950000/810914001-810914100/810914067_5_W69q.jpeg

Ik speel overigens veel Jack Johnson, G. Love, Donavon Frankenreiter op akoestische gitaar.
Verder ben ik groot fan van bands als Them Crooked Vultures, FF's, en artiesten als John Mayer. (Vandaar de logische keuze (ahum) voor een Tele, ach ja.. ik ben nou eenmaal een beetje eigenwijs!!)

Riffmaster
10 januari 2010, 14:58
Ik was eerst ook van plan een London City Comet mk 1 te kopen, alleen stak het me tegen dat deze geen humbucker-elementen heeft... Allesinds, heel goede kwaliteit-prijsverhouding.

Noble
10 januari 2010, 15:39
Hey Riffmaster,

Dan moet je geen Tele hebben, nee!
Ik ben sowieso wat meer van de bluesy singlecoil sounds, ook al krijg je dat ongetwijfeld ook wel uit een dikke bucker, maar ik vind het cleane (met een randje) al lekker zat op een Tele.. Zeker de middelste stand. Heerlijk!

Nu nog een goeie versterker, want de MG30 is leuk om te beginnen, maar voor een paar tientjes meer had ik een vibrochamp... Lang leve de impulsaankoopjes, al is het wel de special edition in creme.

Riffmaster
10 januari 2010, 19:05
:) :) :) :) :)

Riffmaster
10 januari 2010, 19:41
ik heb een Roland 30X, een COSM, en gelukkig heb ik ook 2 single coils op mn yamaha waardoor hem ook redelijk clean kan krijgen, maar idd, meer geld uitgeven voor humbuckers als je toch niet van plan bent ze te gebruiken hoeft natuurlijk ook niet :)

Rich69
10 januari 2010, 22:33
Welkom Noble, mooie Washburn heb je! :ok:

Noble
11 januari 2010, 20:38
Dank je, ik ben er erg blij mee!!!