PDA

View Full Version : Merijn hier :)



Cageman
7 januari 2010, 23:50
Heei allemaal :)

ik ben Merijn, ik woon in Spijkenisse, 17 jaar. Ik speel nu zo'n 7 jaartjes gitaar, echter alleen in het begin zeer intensief geoefend. nu ben ik vooral in voor vette geluiden en sounds creeeren met mn effecten en coole eigen riffs in elkaar knutselen :D.
Ik hou ook erg van het verzamelen van effecten, en ik ben dan ook bezig (en bijna klaar) met het samenstellen van mn pedalboard. Die nu bestaat uit Boss CS-3 (met mod voor minder ruis), klinkt werkelijk waanzinnig, Digitech Whammy, ook cool natuurlijk, een oude Pearl OD-05 van mn pa gekregen :D, een B-29 (fuzz factory + treble/bass control + booster + extra feedbacklooper), gemaakt door vriend van me, zeer cool, Crybaby from Hell, een door diezelfde vriend gemaakt Envelope Filter (Meatball based), mn nieuwe Washburn Soloist Distortion, Artec Phaser, Boss flanger en tot slot mn Carl Martin Red Repeat, een delay waar ik ook verzot op ben. deze hele meuk wordt gevoed door het geluid van mn Dean Razorback (zoon groen met zwarte), en wordt versterkt door mn ENGL Thunder Reverb, een briljante versterker :D.

Ik zal nog eens fototje van mn board plaatsen

Verder ben ik sinds kort in muziekinteresse beetje aan het switchen (en uitbreiden) van vele vormen metal (met name Soilwork, Pantera, Dream Theater en heel veel meer) naar meer progressive rock en jazz. Net berg albums van Al di Meola en Allan Holdsworth binnen :D allemaal erg inspirerende muziek. weet niet of mensen nog aanraders weten op dit gebied? Ik ben daarbij ook een zeer groot fan van Buckethead :D :D

Nja, zou niet weten wat ik nog voor onderwerpgerelateerde zaken over mezelf kan vertellen xD. Ik denk dak wel lekker actief ga meediscussieren hiero vet forum :)

limawiskey
8 januari 2010, 00:19
Ben je zo niet een beetje aan het tap-dansen?
Buckethead is trouwens echt geweldig, maar ik vind vooral zijn werk met Praxis en Deli Creeps erg goed.

Cageman
8 januari 2010, 13:03
mwa.. weet niet precies wat je ermee bedoelt.. Vroeger luisterde ik veel muziek waar ik nu niet zo meer weg van ben, is gewoon beetje vervaagd.. (Slipknot, Laatste Pantera Album. Killswitch Eng. Children of Bodom etc.)
Ben me gewoon wat meer gaan interesseren in de wat ingewikkeldere gitaarmuziek (wtf is de vergrotende trap van ingewikkeld xD :S), krijg er leuke ideetjes van om zelf te spelen.

Dat ik nog niet echt veel wegwijs weet uit welke van dit soort muziek me het meest aanspreekt heb je wel gelijk, wel een beetje tap-dansen zoals jij het zegt xD. Maar daarom zeg ik ook al.. zijn er nog mensen die me interessante jazz rock/progressive rock (gitaristen) kunnen aanraden?

praxis is zeker ook leuk (en dan vooral transmutations en de andere rockachtige albums) :) deli creeps vink dan weer wat minder.. Electric Tears vink echt vet album, maar ook hardere spul als Elephant man Alarm clock. Alleen die Avant-Garde achtige muziek van m vink dan weer niks.

magoed, dit is zo langzamerhand beetje offtopic ant worden xD

Cageman
10 januari 2010, 22:59
http://i45.tinypic.com/2qlddog.jpg

dit ben ik :) is al wat oudere foto, maar vind m gewoon wel leuk :)

EDIT: ow.. hijs wel beetje groot.. nouja goed xD en.. voor duidelijkheid, dat studioachtige erachter is op onze zolder hiero :) ook een muzikale pa :D

GuitarHEROine
13 januari 2010, 23:00
zozo,
lekkere gitaar zeg! :zz:

jij mag er ook best wezen:soinnocent:

:loveserenade:

Cageman
13 januari 2010, 23:01
haha (a) :) tnx :seriousf:

Tankman
13 januari 2010, 23:05
zozo,
lekkere gitaar zeg! :zz:

jij mag er ook best wezen:soinnocent:

:loveserenade:

Zozo...das nog eens een inkomertje...

@Cageman, mooie gitaar! Ik wil ook al jaren een Razorback, maar wordt onderweg naar het aanschaffen iedere keer weer afgeleid door andere leuke gitaartjes en effectjes. Een tip: String clippers!:seriousf:

Cageman
13 januari 2010, 23:07
Zozo...das nog eens een inkomertje...

@Cageman, mooie gitaar! Ik wil ook al jaren een Razorback, maar wordt onderweg naar het aanschaffen iedere keer weer afgeleid door andere leuke gitaartjes en effectjes. Een tip: String clippers!:seriousf:

ik laat ze er juist meestal voor de gein gewoon aanzitten xD, vink wel wat hebben :p

GuitarHEROine
14 januari 2010, 16:49
uhm cageman (merijn) ben jij bezet? :makeup:
dat zou ik nl heel jammer vinden (A') :$

:mmmm:


enne.. mag ik je msn of moet ik die van mij geven? :$

Don Capo
14 januari 2010, 17:08
MOD edit, on topic graag

Cageman
14 januari 2010, 19:41
Ahum, xD ik kom er net achter dat het mn eigen vriendin is die dit heeft gepost om grappig te doen.. :$ en aangezien ik ook x bij haar online geweest ben, zal dat t geweest zijn. MAGOED.. ik STRAF dr nog wel ff knijterhard (6) xD :seriousf:

nja.. on topic maar weer xD srry voor de vreemde situatie