PDA

View Full Version : Meest uitgebreide muziekzaak?



frander
7 januari 2010, 19:02
Hoi, ik wil komend weekend een paar gitaartjes gaan uitproberen (Fender en semi-hollow's). Ben al jaren niet meer het land in getrokken op zoek naar veel lekkers. Iemand een paar adresjes? Of meerdere in 1 stad? Vast bedankt!!!

signsofzodiac
7 januari 2010, 19:27
Voor een puike collectie zowel goede standaard als high end spul The American Guitarstore in Enschede. Fender USA, Deluxe, sigantures en custom shop. Verder een paar Haar strats. Tevens een paar mooie semi-hollows. Kaj heeft een goede zaak en weet waar hij het over heeft. Als je gaat niet vergeten om de Warriors eens te proberen!

geert1976
7 januari 2010, 19:51
En voor Gibsons kun je naar Max Guitar:ok:

Bmweber
7 januari 2010, 22:10
Voor een puike collectie zowel goede standaard als high end spul The American Guitarstore in Enschede. Fender USA, Deluxe, sigantures en custom shop. Verder een paar Haar strats. Tevens een paar mooie semi-hollows. Kaj heeft een goede zaak en weet waar hij het over heeft. Als je gaat niet vergeten om de Warriors eens te proberen!

agreed in enschede zit een goede zaak idd, ook naar mijn mening, alleen ik dacht dat er nog maar 1 Haar hing, maar dat kan natuurlijk alweer zijn veranderd:)

Bolder
7 januari 2010, 22:43
Jup Max-Guitar heeft een heerlijke collectie Gibsons.
Ik heb er de mijne gehaald!

Orbis
8 januari 2010, 10:18
Naast Max Guitar heeft Den Haag ook nog Rock Palace. Enorme zaak met véél keuze.

Jay75
8 januari 2010, 10:29
Ik was gisteren in Muzikaza, roermond, veel fenders, geen Gibsons.
Mooie zaak trouwens!

Dealer
8 januari 2010, 12:49
Musicstore heeft ook redelijk wat leuk testspul, jammer dat het in keulen is maar vind ik t wel waard. Als je n echt trippy vage ongebruikelijke gitaar wil testen even bellen van te voren want sommige staan ergens anders

Maar in de winkel hebben ze redelijk veel

terrasbeest
8 januari 2010, 12:56
Keulen : moet je een 'pasje' hebben om met de wagen de stad in te mogen.

Jay75
8 januari 2010, 13:01
Keulen : moet je een 'pasje' hebben om met de wagen de stad in te mogen.

Echt? ik rij er altijd zonder "pasje" ?

JurjenYarr
8 januari 2010, 13:06
Voor een puike collectie zowel goede standaard als high end spul The American Guitarstore in Enschede. Fender USA, Deluxe, sigantures en custom shop. Verder een paar Haar strats. Tevens een paar mooie semi-hollows. Kaj heeft een goede zaak en weet waar hij het over heeft. Als je gaat niet vergeten om de Warriors eens te proberen!

maar laat je dan niet door Kaj helpen, hij is veel te veel een verkoper..