PDA

View Full Version : KRAMER



PunKRules
28 december 2001, 14:02
ik ben op zoek naar een nieuwe gitaar ik heb nu zoon goedkope merk legend ofzo ik speel in een metal/punk band en nu heb ik bij nederlandmuziek in almere verscheidene kramer gitaren gezien maar een hele redelijke prijs voor mij aangezien ze ook dik zijn afgeprijsd zijn dit goede gitaren?heeft hier iemand ervaring mee?

Tim
28 december 2001, 14:11
nee :grin:


koop een mooi les paul ofzo :smile:

Kitaarhiero
29 december 2001, 22:36
Kramer is best wel een goed merk, maar ga dan wel voor de Striker (Humbucker-single coil-Humbucker) dat is een beetje de beste.. voor heavy metal is hij erg geschikt.

Kitaarhiero
29 december 2001, 22:37
Ps... bedoel je die Kramer met al die Verf spetters? :wink:

PunKRules
29 december 2001, 23:15
neuh niet speciaal ik had er 2 op de nederlandmuziek site gezien en d8 dat dat wel wat was bedankt iddegevalll allemaal.

Ic3gl0vE
30 december 2001, 21:48
Op 2001-12-28 14:02, schreef PunKRules:
ik ben op zoek naar een nieuwe gitaar ik heb nu zoon goedkope merk legend ofzo ik speel in een metal/punk band en nu heb ik bij nederlandmuziek in almere verscheidene kramer gitaren gezien maar een hele redelijke prijs voor mij aangezien ze ook dik zijn afgeprijsd zijn dit goede gitaren?heeft hier iemand ervaring mee?


check voor de grap is hoe achterlijk lang jou zinnen zijn... stop er voor de grap is een PUNT (zo'n ding: . ) in. maar ja daar zal ik niet over zeiken. als je punk wilt spelen is elke gitaar toch goed?

PunKRules
31 december 2001, 11:54
bedankt iceglove.voor die nuttige informatie.waarmee ik mijn.nederlandse spelling.flink kan bevorderen.nogmaals bedankt.tijmen.