PDA

View Full Version : AG meeting Vlaanderen



Laser
6 januari 2010, 20:23
Snarenplukkers en plectrumstrelers aller landen, verenigt u!
:crazyhappy:

De volgende data voor bijeenkomsten voor akoestisch gitaristen in Zoutleeuw zijn de volgende:

maandag 25 januari van 18 tot 23u
donderdag 25 februari van 18 tot 23u
zaterdag 27 maart van 18 tot 23u.

Iedereen is welkom zonder onderscheid van kunde of gitaartype - als het maar akoestisch klinkt! We maken geen onderscheid tussen snaar- of nylonsnarigen, botanisch gezien behoren ze tot eenzelfde familie :soinnocent:

Adres van samenkomst:
Ossenwegstraat 70, 3440 Zoutleeuw - België.

Meer info indien gewenst: mail naar guitarfun.s(at)gmail.com (jaaa, de spammers mag je het niet té makkeljk maken).

chris c
8 januari 2010, 20:51
Ik zal er graag bij zijn op 25 januari.
Hopelijk weer geen sneeuwstorm die dag ;-)

Laser
12 januari 2010, 19:24
Welkom Chris!
En iedereen die kan komen ook natuurlijk!

Nicolas
14 januari 2010, 18:54
Ik zou graag komen op maandag 25 jan.
Mss ietske later want ik moet vanuit Zaventem rijden.

Laser
17 februari 2010, 20:12
Herinnering: donderdag 25 februari, 18 uur.

:supercool:
Zorreug dat je erbij komt, .......

Laser
28 februari 2010, 13:38
Opgelet:
de bijeenkomst die gepland was op 27 maart 2010 wordt verplaatst naar zaterdag 3 april 2010, ook vanaf 18 uur.

Thema: akoestische versterking.

Er zijn veel vragen over hoe akoestisch versterken, en welke akoestische versterker gebruiken of aankopen.
Wie een akoestische versterker heeft kan die dan meebrengen en opstellen, zodat we on - the - spot vergelijkingen kunnen maken, niet in de zin van : wat is "beter", maar in de zin van: wat ligt me het best. Want daar komt het uiteindelijk altijd op neer.

Er wordt geen reclame gevoerd voor merken of zo, het gaat alleen over: wat heb je in huis en waarnaar ben je op zoek.