PDA

View Full Version : Plaats voor mxr kfk eq



macwilliams
6 januari 2010, 10:04
Gisteren de mxr kfk binnen gekregen. Maar waar zit hij het beste??

Dus nu: gitaar- mxr- preamp- gmajor- eindtrap.

Of: gitaar-preamp-mxr-g Major- eindtrap.
Of: gitaar-preamp-g Major- mxr- eindtrap.

??

Mitch
6 januari 2010, 10:21
Afhankelijk van wat je er mee wil bereiken, maar normaliter: optie 1.

Michael AE
6 januari 2010, 10:24
preamp-mxr-gmajor-eindtrap werkt als eq van je preamp en git-mxr-preamp-gmajor-eindtrap werkt als booster voor je preamp. Hiermee kun je bepaalde frequenties laten boosten.

macwilliams
6 januari 2010, 11:22
Zoals ik hem nu heb merkte ik idd een tubescreamer achtige boost maar dan beter controleerbaar door dat je bepaalde frquenties kunt boosten. Het is daardoor ook mooier dan de tube screamer.

Ik ga hem maar eens voor de JCM 900 gooien. Volgens mij gaat dit heel gaaf worden.

macwilliams
16 januari 2010, 15:44
Gisteren de KFK in de loop van de Peavey deltablues gezet. Dat is echt waardeloos. Het enige wat daar van komt is ruis, dit is dus niet de juiste plaats voor dit pedaal.
Maar toen ik hem tussen gitaar en amp prikte was het al een stuk beter. Mooie geluiden wist ik er uit te halen in combinatie met de rail van de seymour duncan P-rails.

Nog steeds niet in combinatie met de jcm gehad.

Braindead
18 januari 2010, 21:04
Ik heb ook zo;n kfk exualizer. Erg mooi pedaal maar 2 nadelen.

-Het eerste, weet niet of dat een nadeel is want dat zal met elke booster zijn, als je hem als boost gebruikt dan gaat het aardig ruissen.
-Tweede is dat die fadertjes behoorlijk gevoelig zijn. Bij mij is 1 fadertje al wat los. is weer gelijmd maar je moet er echt mee oppassen dat je er niet op gaat staan. Of nog erger, iemand uit je band erop gaat staan.

Ik heb hem dus als booster voor mijn amp staan.