PDA

View Full Version : shecter tempest classic



Fury66
5 januari 2010, 20:41
zoals de titel het zegt. iemand hier die al ervaring heeft met de shecter tempest classic? deze gitaar lijkt me namelijk tamelijk veelzijdig, en ik zat eraan te denken om eventueel dit gitaartje eens te testen en/of kopen

Fury66
6 januari 2010, 19:27
geen interesse?

Gothra
6 januari 2010, 19:41
waarschijnlijk heeft niemand ervaring hiermee..

Tankman
6 januari 2010, 22:47
Ik heb ervaring zat met Schecters, maar de Tempest heb ik helaas nooit in handen gehad.

deefke666
7 januari 2010, 05:40
Ik heb ervaring zat met Schecters, maar de Tempest heb ik helaas nooit in handen gehad.

+1
maar met de schecters die ik tot nu toe bespeeld heb kan een mens zich echt geen buil vallen volgens mij...
ik vind de prijs/kwaliteit verhouding van de meeste schecters echt wel top

ik denk alleen dat het misschien moeilijk wordt om er ergens eentje te testen,
ik heb deze modellen nog nergens zien liggen

grtz d

Zamalan
7 januari 2010, 11:28
Marter544 heeft een witte tempest custom en die is er zeer blij mee.

marter544
7 januari 2010, 16:28
Idd, ik heb een witte tempest custom:

http://i47.photobucket.com/albums/f182/marter544/100_0945.jpg

Er mist daar één knopje, maar dat is door mijn eigen lompheid, zit er nu wel weer op. Over de gitaar:

Erg goede gitaar! Ik wou eigenlijk een LP studio, maar dit beviel me 10 keer beter. De gitaar klinkt errug goed. Ik heb nu wel een SD custom in de brug zitten, maar dat is denk ik een kwestie van smaak. Er zat origineel een SD designed JB in, maar die was me niet bruut genoeg. In de classic zitten nu echte SD's, wat dat betreft zijn ze er wel op vooruit gegaan.
Er zit echt goede hardware op (tonepros brug, en grover stemmechanieken), evenals kwaliteits pots en switch. Ik heb em nu een aantal jaar, en ik heb nog geen kraakje gehoord in de elektronica. Zou ook niet goed zijn trouwens. Ik heb nog niet de neiging gehad om hem te vervangen voor iets anders.
Er zit een lekkere stevige hals op, maar geen honkbalknuppel, voor mij is het echt perfect. Mooie inlay, en de afwerking is gewoon goed. Ik heb op de sound van het apparaat alleen nog maar complimenten gehad, zowel van mede-gitaristen en publiek.

Fury66
8 januari 2010, 15:39
klinkt idd erg goed. Die shecter tempest classic, (en veel andere shecter modellen ook) zijn hier in België niet rap te vinden, maar je kan ze laten overkomen via de benelux dealer "voerman amersfoort B.V.". dus ik veronderstel dat dat geen problemen zou mogen vormen. ze hebben trouwens veel shecter modellen op de lijst staan.

deefke666
8 januari 2010, 15:55
ik heb veel telefoontjes moeten doen voor ik iemand vond die me aan schecter gitaren kon helpen, en een half jaar nadat ik ze met veel moeite had gevonden kwam ik in verschillende winkels in belgie schecters tegen.... :seriousf:

key music heeft ze regelmatig staan en music maestro in turnhout heeft ook wat schecters staan

Pickel
8 januari 2010, 16:08
Het is niet naast de deur voor je maar in Alkmaar bij Spanjaard staan er ook verschillende Schecters. Ik het vanmorgen de Omen Extreme daar gehaald.

Fury66
8 januari 2010, 19:14
ok thx voor de reacties gasten! :zz: