PDA

View Full Version : Godver! Mijn JEM!



burt
13 april 2003, 01:05
Ik werd net (0050am) gebeld door m'n ouders dat er was ingebroken in hun huis, en dat ze m'n gitaar hebben meegenomen. Mijn eigenste Ibanez Jem10th!

Dit is niet bedoeld als crossposten hoor, maar ik moest ff mijn genaaidheid delen. Op Gestolen zet ik ff de info.

Moonchild
13 april 2003, 01:12
AAAhhh GODVERDOMME!

Damn! gecondoleerd!

dit soort mensen kan ik echt iets aandoen!!!


Was er nog meer gestolen?
Niemand gewond geraakt?

Akira
13 april 2003, 01:14
das mooi kut met hoofdletters K U T.
Enige kans dat de verzekering je een beetje compenseert?

burt
13 april 2003, 01:28
Financieel wel, maar dat interesseert me op dit moment echt geen aarsch. Ik hoop dat'ie ergens boven water komt. Dat ze de daders vinden en heeeel veel pijn doen komt op een eerlijke 2e plaats.

Negative K3 fan
13 april 2003, 03:29
is hij zeldzaam? ik heb namelijk niet zoveel verstand van JEMs enzo, maar een JEM 10th klinkt niet gewoon...

maar inderdaad ERG kut met vijf hoofdletters. Ik hoop dat je die inbrekers vindt.

Bins
13 april 2003, 08:07
Dit is echt heel erg bout voor je. Het is zowizo al vet kut als mensen van je gaan stelen, maar als het dan ook nog je gitaar is! Bah.
Ik hoop dat ie boven water komt, zou best kunnen want volgens mij is dat geen 13 in een dozijn gitaar. Maar dan moet je wel verder leven in de wetenschap dat een of andere sket-hond met zn gore junkeklauwe aan jou axe heeft gezeten :sad:

Anders Destium
13 april 2003, 09:32
AHHHHHHHHHH, de nachtmerrie van iedere gitarist :sad:

Het zal wel lastig voor ze worden om deze gitaar te verkopen (als ze het via inet willen doen).

Sicky61
13 april 2003, 10:25
Lijfstraf.....of doodslaan met een skippiebal.

skabouter
13 april 2003, 10:40
hierbij mijn meeleving ! ik vind het echt heel erg voor je. het zal je maar gebeuren dus.

denk je dat ze JUIST om je gitaar hebben ingebroken ? of hebben ook veel andere dingen meegenomen ?

HOU DE MARKTPLAATSEN GOED IN DE GATEN ! !
misschien duikt ie weer op. en ik zal voor je uitkijken.

maar inderdaad, wat is een JEM10th ? foto, site ?

JV
13 april 2003, 11:24
Op 2003-04-13 03:29, schreef Negative K3 fan:
is hij zeldzaam? ik heb namelijk niet zoveel verstand van JEMs enzo, maar een JEM 10th klinkt niet gewoon...

maar inderdaad ERG kut met vijf hoofdletters. Ik hoop dat je die inbrekers vindt.


dat is de meest zeldzame JEM die er is (en ook de mooiste). gemaakt in beperkte oplage bij het 10 jarig jubileum van ibanez als ik het goed heb

JV
13 april 2003, 11:25
http://www.jemsite.com/axes/model/jem10.htm

green_day
13 april 2003, 11:30
oooh man! dat lijkt me echt zooo erg! dat soort mensen moeten dood! heel erg kut voor je dude!

Ibanez
13 april 2003, 11:52
Shit gek, dat is echt flink klote!! Het is ook zo'n brute gitaar b.t.w. !(misschien niet echt een slim moment om dit te zeggen :smile: )

Horus
13 april 2003, 12:00
Vermoorden die gast.

stewartfan
13 april 2003, 12:02
soooow klote zeker voor zown mooie gitaar
mijn medeleven

Maiden Michiel
13 april 2003, 12:05
Tering hoerig man!!! Wat een prachtige gitaar, ik hoop van harte dat je hem terugkrijgt!!

Dude
13 april 2003, 12:11
man ik kan daar echt pissed om worden, mensen moeten gewoon met hun GORE POTEN van andermans spullen afblijven, echt dude als ik iemand in mijn huis zou zien die ook maar met zijn fikken aan mijn fokking ikea tafel van 15 euro zou zitten zou ik hem echt het revalidatiecentrum in schoppen, de fokking brutaliteit om in iemands huis te komen en daar spullen weg te halen, echt de straffen op dat gebied zijn te laag !

BLOK182
13 april 2003, 12:36
Prachtige JEM dude, echt verschrikkelijk kut voor je dattie gejat is, mollen die gozers. Maar aangezien het een heel zeldzaam model is, is de kans dat ze hem door kunnen verkopen klein, ik hoop echt voor je dat je hem terugvindt.

skabouter
13 april 2003, 12:38
iedereen ff marktplaatsen in de gaten houden voor hem, he !!

ik vind het zoooo kut. wie doet nou zoiets.

signsofzodiac
13 april 2003, 12:45
Damn, kerel, vind ik echt balen voor je. Ik zeg altijd maar dat alles vervangbaar is, behalve mijn gitaren en mijn CD's. Daar heb je altijd een bepaalde band mee. Ik moet er niet aan denken dat ze mijn Jem en Universe gappen. Hopelijk komt ie boven water. Gelukkig heb je de serienummers? We houden het voor je in de gaten!

BLOK182
13 april 2003, 12:47
Of zit er misschien een certificaat bij ofzo? (tis toch een speciale gitaar). Kan misschien als goed bewijsmateriaal dienen, mocht ie opduiken. (hopelijk z.s.m.)

Anders Destium
13 april 2003, 12:51
Er hoort een certificaat bij, maar als die in de koffer erbij zit is het extra kut :wink:

PeArLjAm
13 april 2003, 13:26
ARGH! dat is echt klote voor je! Echt dit soort mensen zouden echt geslacht moeten worden. Niet normaal. Ik zou het in ieder geval aangeven bij de politie en dan de veilingssites enzo in de gaten houden, en misschien de gitaren index van gitaarnet bovenaan het forum. Sites die ik zou bekijken:

http://www.marktplaats.nl
http://www.2ehands.nl
http://www.ebay.de (.nl misschien ook..) en zo zijn er nog wel meer..

sash
13 april 2003, 13:35
Ah jezus kut man! Sterkte ermee. Ik hoop voor je dat je em terug krijgt.

Dude
13 april 2003, 13:37
ok lullige vraag op dit moment misschien maar hoort het bij je inboedel verzekering ? dan kan je van dat geld misschien een andere kopen dude ? shit man blijft kut maar toch....

Electrical Storm
13 april 2003, 13:40
Erg klote voor je. Ik zal iig m'n ogen voor je openhouden! :eek:

burt
13 april 2003, 13:58
Jongens, bedankt voor jullie medeleven.

Het is inderdaad een erg moeilijke gitaar om door te verkopen. Ik hoop echt dat ze zo stom zijn dat ze het proberen, en dat ze'm niet in een hoekje laten verslonzen omdat ze doorhebben dat het gevaarlijk is om hem door te verkopen. Daarom twijfel ik of ik winkels moet inlichten. Misschien maak je daarmee alleen de kans kleiner dat hij in een winkel opduikt.

Anyway, wat betreft vergankelijkheid: ik kwam om 2400 thuis van m'n werk, om 0030 zag ik dat ik een oproep gemist had van m'n ouders. Die bellen dus niet zomaar na 12'en, want mijn ouders zijn _wel_ normaal, en die liggen dan in bed. Voicemailtje was m'n pa met een behoorlijk serieuze stem die zei dat ik even naar huis moest bellen 'het is wel belangrijk!'. Dan denk je bij jezelf 'oh fuck, m'n familie' enzo. En dan is het leed van een gestolen gitaar behoorlijk betrekkelijk! ... om er maar even een sentimentele wending aan te geven...

En ja, hij valt wel onder de inboedelverzekering. Niet dat die een Jem10 terug geven, maar nou is het leed tenminste niet ook nog eens financieel.

Negative K3 fan
13 april 2003, 14:01
Met zon zeldzame gitaar zou ik wel even naar de gitaarwinkels in de buurt rondbellen, die zien heus niet iedere dag zon dure/zeldzame gitaar langskomen.

Misschien dat ze hem ergens proberen te taxeren?

Stitch
13 april 2003, 14:32
Anyway, wat betreft vergankelijkheid: ik kwam om 2400 thuis van m'n werk, om 0030 zag ik dat ik een oproep gemist had van m'n ouders. Die bellen dus niet zomaar na 12'en, want mijn ouders zijn _wel_ normaal, en die liggen dan in bed. Voicemailtje was m'n pa met een behoorlijk serieuze stem die zei dat ik even naar huis moest bellen 'het is wel belangrijk!'. Dan denk je bij jezelf 'oh fuck, m'n familie' enzo. En dan is het leed van een gestolen gitaar behoorlijk betrekkelijk! ... om er maar even een sentimentele wending aan te geven...


Jaman ik snap wat je bedoelt. Zat laatst in de trein...iemand overreden. Je zal maar een tel. krijgen dat het iemand is die je kent. Stel dat ie je ouders wat had aangedaan. Maar, desalniettemin, echt klote. Khoop dat jem weer mag vinden.

Dude
13 april 2003, 15:07
Op 2003-04-13 14:01, schreef Negative K3 fan:
Met zon zeldzame gitaar zou ik wel even naar de gitaarwinkels in de buurt rondbellen, die zien heus niet iedere dag zon dure/zeldzame gitaar langskomen.

Misschien dat ze hem ergens proberen te taxeren?


inderdaad niet onverstandig om te doen !

FireBlade
13 april 2003, 15:42
erg klote voor je, ik hoop dat je em snel weer trug in je armen hebt..

gjlp
13 april 2003, 15:51
Waar is Peter r de vries als je die dude nodig hebt. Klote voor je man. Was je verzekerd?

Static-M
13 april 2003, 15:55
Dit zuigt!!! Ze moeten die lui afschieten, ophangen en dan levend begraven!

Dude
13 april 2003, 16:09
Op 2003-04-13 15:55, schreef Static-M:
Dit zuigt!!! Ze moeten die lui afschieten, ophangen en dan levend begraven!

heb zon vermoeden dat dat lastig wordt !

lupoloco
13 april 2003, 16:13
:grin:

FireBlade
13 april 2003, 16:15
zeg mensen, geen geintjes hier, we zijn wel ff in diepe rouw ja? mooi!

Phizer
13 april 2003, 16:20
hmm valt nog mee, ik zou een moord doen voor een jem 10th... nee flauw...
gigantisch kut man :[

Diedo
13 april 2003, 17:50
Op 2003-04-13 10:25, schreef Sicky61:
Lijfstraf.....of doodslaan met een skippiebal.


ja, dit lijkt mij ook de enige remedie voor dit soort mensen!
het slaat echt nergens op dat je zomaar iemands huis binnengaa! laat staan dat je nog iets meenemt!!!
ik zal ook voor je uitlijken!

ik wens je errrug vel sterkte

diedo

Electrical Storm
13 april 2003, 17:54
Nogmaals ik leef erg veel met je mee en als ik hem ooit tegenkom laat ik het je direct weten (zo beter Blokkie?)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Electrical Storm op 2003-04-13 21:02 ]</font>

BLOK182
13 april 2003, 18:01
etter, flikker die domme post er maar weer af.

Anders Destium
13 april 2003, 19:23
Ik vind ook dat de mensen die hier puberaal en smakeloos hebben gepost de moeite mogen nemen even hun post te verwijderen. Kleine moeite lijkt me...

Ic3gl0vE
13 april 2003, 22:19
Het lijkt mij niet reëel dat er getracht gaat worden die gitaar binnen de Benelux en Duitsland of misschien wel de hele EU te verkopen. Een 'gewone' tv/hifi-set dief zal niet snel een gitaar meenemen denk ik.

Bij mij in de straat is laatst in de schuur van iemand ingebroken. En die schuur is dus zijn studio... Alles is over hoop gehaald maar niets is meegenomen. Maar als het zo dichtbij gebeurd ga je wel voor je eigen (onverzekerde...) spulletjes vrezen. Ik heb misschien niets van speciale waarde maar ik heb er wel keihard voor moeten werken.

sash
13 april 2003, 22:22
Nou vaak hoor je toch wel dat ze ook gitaren gewoon meenemen. Aan zo'n JEM is voor vrijwel iedereen die er weinig verstand van heeft wel te zien dat ie flink wat waard zou zijn.

Ic3gl0vE
13 april 2003, 22:38
ze zien er inderdaad duur uit. Maar als jij de 'standaard' dief bent, wat moet je dan met een gitaar? Of denk ik nou gewoon verkeerd

sash
13 april 2003, 22:52
Daar denken ze op het moment niet aan denk ik? Tis gewoon uitzoeken wat er het duurste uitziet en daar zoveel van meenemen.

skabouter
14 april 2003, 09:15
ik stel 1 minuut stilte in, voor burt. gaat nu in !

john.3001
14 april 2003, 11:40
Op 2003-04-13 03:29, schreef Negative K3 fan:
is hij zeldzaam? ik heb namelijk niet zoveel verstand van JEMs enzo, maar een JEM 10th klinkt niet gewoon...

maar inderdaad ERG kut met vijf hoofdletters. Ik hoop dat je die inbrekers vindt.


Uhm, volgens mij is er maar een beperkte oplage van gemaakt (10th staat voor 10th anniversary model)...

john.3001
14 april 2003, 11:41
oh crap, anderen waren mij voor...