PDA

View Full Version : Band in Nijmegen zoekt bassist(e) en zanger(es) (evt. ook toetsenist)



SoE
5 januari 2010, 15:27
Hallo,

Wij, Sander, Lars en Michel, zoeken met spoed per direct een bassist(e) en zanger(es) om onze line-up compleet te krijgen. Wij zijn alle drie ervaren muzikanten met meerdere jaren podiumervaring. Op dit moment hebben we 2 gitaristen en 1 drummer, wat niet genoeg is om onze ambities waar te maken. Deze zijn vooral covers met een flinke dosis rock. Een afwijking naar funk of pop of wat dan ook wordt getolereerd maar is niet onze core-ambitie. We zoeken een gemotiveerde mensen met al enkele jaren ervaring die snel de nummers op kunnen pakken.

Hieronder staat een lijstje met nummers wat we spelen. Dit is nog wat geflatteerd omdat deze lijst ook nummers bevat die onze oude zangers graag wilde spelen ;)

Sober - Pink
Bohemian like you - Dandy Warhols
Crying in the rain - Whitesnake
Fighter - Christina Aguilera
heavy cross - gossip
time is running out - muse
just a girl - no doubt
love is a battlefield - pat benatar
rock you like a hurricane - the scorpions
weak - skunk anansie

Wat mij betreft gaan we vooral de kant uit van whitesnake/scorpions/muse, kortom de stevigere rock nummers met een lekkere dosis gitaarwerk.
We repeteren in nijmegen, onze leeftijden zijn 22-26 jaar.
Sluit jouw ambitie aan bij de hierboven gegeven info, mail mij dan om eens wat te jammen samen (sanderarons@gmail.com).

Grtz,
Sander

mr-spoon
24 januari 2010, 22:51
Hoi,

Zijn jullie nog op zoek naar een bassist.
Ik ben op zoek naar een gezellige coverband. Zelf speel ik al wat jaartjes bass en ik heb podiumervaring.

Groeten Geerd,

the sure thing
28 januari 2010, 11:00
Hoi,

Zijn jullie nog op zoek naar een bassist.
Ik ben op zoek naar een gezellige coverband. Zelf speel ik al wat jaartjes bass en ik heb podiumervaring.

Groeten Geerd, Ha Geerd! Jij ook hier? Je vraag je natuurlijk af wie ik ben? Ik ben Matthijs van UG! Welkom op dit forum :)