PDA

View Full Version : Nieuwe snaren



savale
4 januari 2010, 23:29
Ja die nieuwe snaren moeten natuurlijk even ingewijd ;)

Coldplay - Yellow
http://www.youtube.com/watch?v=mnBEzKa7FAA

Ik schrok bij deze trouwens achteraf nogal van mijn uitspraak haha

Luc-O
5 januari 2010, 09:43
Mooie video, mooi geluid, goed gezongen! Ik vind alleen je mimiek een beetje overdreven, weet niet of dat een act is of dat het onbewust gebeurt tijdens het zingen. En ja, nu nog het woordje 'things' goed uitspreken en het is perfect!

hielos
5 januari 2010, 10:33
sorry, kan aan mij liggen, maar ik krijg een beetje enrique iglesias associaties...

Pucks
6 januari 2010, 13:22
Goed gezongen - ga met je stem je eigen sound ontwikkelen. Neus-snuif er nog niet uit geëdit?

Riky
6 januari 2010, 14:17
zelfde eigenlijk als je vorige nummers.
Goed gespeeld, goede stem. Zuiver ook, maar je uitspraak is echt erg...
Je kunt een goede zanger worden, maar je moet echt mega werken aan je uitspraak.

Mimiek is ook beetje overdreven, maar goed. Doen we niet moeilijk over.

savale
6 januari 2010, 22:16
Ja die uitspraak is echt te erg. :( Ik wil wel verbeteren, maar het lukt me uit mijzelf niet zomaar. Iemand tips hoe je zoiets aanpakt? (weet t zit op een gitaarforum, maar toch)
Ik dacht dat ik de neus snuit eruit had, maar op één plekje vergeten haha :P klote ook dat ik gewoon verkouden ben.

RB-1
6 januari 2010, 23:42
Over die uitspraak, alleen al het feit dat je het zelf hoort, maakt verbetering mogelijk.
En ach, we hebben het allemaal een keer moeten leren, Sterker, ik ben nooit uitgeleerd....:seriousf:

Nee, dan dat duo dat ik ooit eens zag tijdens een talentenjacht (ik speelde in het avondprogramma).
Hun Engels was nagenoeg onverstaanbaar vanwege het oost-nederlandse accent en toen een jurylid daar een opmerking over maakte, kregen ze een complete woedeaanval.
Hoe men zoiets durfde te suggereren....
Ze zongen immers alles precies zo als hun voorbeelden op de plaat....

Jij komt er wel, sterker, je bent al een heel eind op weg.....:ok: